عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 496
بازدید ماه : 850
بازدید کل : 8887
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 496
:: بازدید ماه : 850
:: بازدید سال : 1501
:: بازدید کلی : 8887

RSS

Powered By
loxblog.Com

مورینیو واحوالپرسی از تیتو توسط رورا: سلام و حمایت من را به تیتو برسان
جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 13:55 | بازدید : 414 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

سرمربی پرتغالی رئال مادرید حال و احوال تیتو، سرمربی بیمار بارسلونا رااز رورا، دستیارش جویا شده

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، قبل از آغاز بازی سه شنبه شب دو تیم رئال مادرید و بارسلونادردور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری که با برد 1-3 رئال همراه بود و هنگامی که سرمربیان دو تیم برای دست دادن و احوالپرسی به هم نزدیک شده بودند، مورینیو جویای احوال تیتو شده است.

مورینیو، از رورا، دستیار تیتو که در غیاب او هدایت بارسلونا را در دست دارد پرسیده:« تیتو چطور است؟ می خواهم که حمایت و سلام من را به او برسانی تا هرچه زودتر خوب شود.»

این درحالی است که در ثانیه های قبل از شروع بازی، فشار زیادی برروی سرمربیان دو تیم است ولی حتی دراین شرایط سخت نیز سرمربی پرتغالی رئال، تیتو را فراموش نکرده بود و با دیدن رورا، حال و احوال تیتو را جویا شد. او در طول مدتی که بیماری تیتو مجددا عود کرد و زیر تیغ جراحی رفت، بارها نگرانی اش را درمورد شرایط سلامت او ابراز کرده بود.

این طور به نظر می رسد که این نگرانی و احوالپرسی مورینیو به این کمک خواهد کرد تا هرچه سریعتر تصویر نه چندان جالبی که در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در سال گذشته شاهدش بودیم به دست فراموشی سپرده شود.برخوردی که طی آن مورینیو انگشتش را در چشم تیتو فرو کرد.

البته بعد از آن بارها ژوزه مورینیو به صورت مستقیم و غیرمستقیم به خاطر آن رفتار عذرخواهی کرد و بعد هم در جریان ال کلاسیکوهای بعدی تیتو ومورینیو باهم دست دادند تا آن ماجرا را فراموش شده جلوه دهند.

حالا مورینیو یک گام دیگر برداشته تا شخصیت انسانی بزرگش رابه نمایش بگذارد. قبل از آغاز بازی 3شنبه شب، نه فقط مورینیو، بلکه سایر اعضای کادر مدیریتی رئال به سرکردگی فلورنتینو پرس، احوال تیتو را از روسل جویا شدند.آنها بااطلاع از اینکه روسل بعد از این بازی به نیویورک سفر می کند تا با تیتو دیدار کند، پیغام های انرژی بخششان برای تیتو را از طریق روسل ارسال کردند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آلونسو:رونالدو فوق العاده است ؛ او یک بازیکن کامل است
جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 1:26 | بازدید : 354 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

آلونسو:رونالدو فوق العاده است ؛ او یک بازیکن کامل است

ژابی آلونسو، هافبک رئال مادرید، با ستایش از کریس رونالدو، او را جاه طلب ترین بازیکنی که در عمرش دیده، توصیف کرد.

رونالدو سه شنبه شب در دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری نمایش درخشانی ارائه داد و با زدن دو گل، زمینه ساز پیروزی 3-1 تیمش شد.

آلونسو در گفتگو با سایت یوفا گفت:" او جاه طلب ترین بازیکنی است که در عمرم دیده ام؛ با عطش و اشتیاقی که دوست دارد در هر دیدار گلزنی کند. او از نظر توانایی های تکنیکی و قابلیت های ورزشی بی نظیر است.

او یک بازیکن کامل است؛ شوت های فوق العاده ای دارد؛می داند چگونه در نبردهای نفر به نفر، حریف را پشت سر بگذارد. خیلی خوب فضاها را پیدا می کند و از تایمینگ عالی برخوردار است."

این ملی پوش باتجربه اسپانیایی همچنین در مورد شانس رئال در رقابت های اروپایی صحبت کرد و تاکید کرد که رئالی ها عقده رسیدن به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ را ندارند.

" دهمین قهرمانی برای ما یک عقده نیست اما یک هدف بزرگ برای ماست. می دانیم که از آخرین قهرمانی رئال در اروپا زمان زیادی سپری شده است اما قهرمانی در این رقابت ها آسان نیست زیرا با بهترین تیم های اروپا رقابت می کنیم."

 

http://u.goal.com/232000/232009hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
لحظات حساس بازی رئال و بارسا(کوپا دل ری)دور برگشت
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:53 | بازدید : 407 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 

Cristiano Ronaldo reaction of joy after scoring the opener in Barcelona 1-3 Real Madrid, for the Copa del Rey 2013

حجم:58 MB
download


 


:: موضوعات مرتبط: ویدئوها , خلاصه بازی های رئال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حکمرانی شاه کریس در خانه مسی
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:52 | بازدید : 424 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 حکمرانی شاه کریس در خانه مسی؛ امتداد رکورد گلزنی های متوالی کریس در نوکمپ

ستاره پرتغالی رئال مادرید سه شنبه شب درنوکمپ شبی رویایی را پشت سرگذاشت، در شبی که مسی تقریبا دیده نشد، کریس توانست تا بار دیگر چشمان تمامی فوتبال دوستان را متوجه خوش بکند و نمایشی خیره کننده را به اجرا بگذارد.ستاره پرتغالی در جریان این بازی، بارها و بارها انسجام خط دفاعی بارسارا برهم می ریخت و عملکرد او نقش پررنگی در رسیدن رئال به فینال جام حذفی داشت.

کریس مسئولیت خط حمله تیمش را در دست داشت و واقعا بارسایی ها را به وحشت انداخته بود و پیکه و پویول برای مهار او به خطاکردن روی آورده و هردویشان از داور کارت زرد گرفتند.
ولی تنها باری که دراین بازی از مسی خبری شد، ضربه ایستگاهی ای بود که قبل از اتمام نیمه اول بازی به سمت دروازه حریف ارسال کرد.

شب رویایی کریس
رونالدو سه شنبه شب از فرصت بهترین استفاده را برد تا بادوگلی که زد رکورد گلزنی های متوالی اش در ورزشگاه نوکمپ را افزایش دهد.او حالا در شش سفر اخیرش به بارسلونا و ورزشگاه نوکمپ موفق به گلزنی شده و توانسته 8 گل به ثمر برساند تا نام او هم در تاریخ ثبت شود
این رکورد در بازی سوپرکاپ فصل گذشته اسپانیا آغاز شد. رئال با نتیجه 2-3 مغلوب بارسا شد ولی کریس در آن بازی توانست برای تیمش گلزنی کند. بعد از آن رئال در جام حذفی به نوکمپ سفر کرد و در آن دفعه هم رئال بعد از تساوی 2-2 با بارسلونا در نوکمپ (که باگلزنی کریس همراه بود) و باخت 2-1 در برنابئو از رسیدن به دور بعد بازماند.کریس تنها گل بازی رفت ویکی از دو گل رئال در بازی برگشت را به ثمر رساند.
چند ماه بعد کریس و رئال با کسب نتیجه 2-1 ضربه محکمی به میز کوبیدند تا قهرمانی شان در لالیگا را مسجل سازند. رئال در آن بازی سرنوشت ساز برای تیمش گلزنی کرد و در شادی بعد از گل، هواداران نوکمپ را به سکوت دعوت کرد.
درآگوست سال 2012 ال کلاسیکوها دوباره با مصاف دو تیم در سوپرکاپ آغاز شد. اولین گل آن بازی را هم کریس رونالدو زد.

12گل به بارسا
درآخرین بازی کریس مقابل بارسا قبل از بازی سه شنبه او دو بار دروازه این تیم را باز کرد؛ دقیقا مثل مسی که دو بار در این بازی برای تیمش به گل رسید
رونالدو تا به اینجای کار  در 19 دیداری که با پیراهن رئال مقابل بارسا برگزار کرده، 12 گل به این تیم زده 

وقتی مسی حرفی برای گفتن نداشت
البته سه شنبه شب خیلی تلخی برای آبی اناری ها خواهد بود. در شبی که باخت دردناک 1-3 رقم خورد، مسی هم هیچ حرف برای گفتن نداشت. این درحالی است که قبل از این بازی خود او اعلام کرده بود که هرچه کمتر استراحت کند، آماده تر است:« من سالهاست که عادت کرده ام که بازیهای زیادی را برگزار کنم و اینطوری حالم بهتر است.بدنم اگر استراحت نکند، بهتر کار می کند.»
البته برخی ها مثل ساندرو روسل هیچ نشانی از خستگی در بازی بارسلونا نمی بینند و معتقدند که علت ناکامی بارسا را باید در جای دیگری جست.در رخنه های دفاعی بارسلونا؛ چرا که آنها در دوازده بازی متوالی است که دست کم یک گل دریافت می کنند واین موضوعی است که جای بررسی بیشتری دارد.

 

Cristiano Ronaldo sliding knee goal celebration, in Barcelona 1-3 Real Madrid, at the Camp Nou, in 2013


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
درخواست رئالی ها: فینال جام حذفی در نوکمپ برگزار شود
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:51 | بازدید : 386 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

  درخواست رئالی ها: فینال جام حذفی در نوکمپ برگزار شود

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سران باشگاه رئال مادرید از مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست خواهند کرد که بازی فینال جام حذفی این کشور که قرار است میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار شود، در زمین نوکمپ انجام شود و در راستای این درخواست نکاتی را هم یادآوری خواهند کرد که در زمان پیشنهاد سران فدراسیون برای میزبانی برنابئو در بازی فینال سال گذشته جام حذفی ارائه شده بود:« بازی باید در یک ورزشگاه بی طرف وبا حداکثر گنجایش ممکن برگزار شود.» و البته آنها اعلام کردند که در صورتی که خواسته شان برای برگزاری بازی در نوکمپ با پاسخ منفی مواجه شد، ورزشگاه مستایا و الیمپیکوی سویا گزینه های پیشنهادی آنهاست.

این در حالی است که پارسال و قبل از برگزاری فینال رقابت های جام حذفی سال 2012 میان دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، هر دو فینالیست پارسال خواهان برگزاری بازی فینال در ورزشگاه برنابئو بودند ولی سران رئال که از این ایده چندان خوششان نیامده بود، اعلام کردند که بازسازی هایی در جایگاه ها و توالت های ورزشگاه دارند تا بدین ترتیب از میزبانی بازی فینال جام حذفی سرباز زنند.از همین رو هم بازی فینال سال گذشته کوپا دل ری در ورزشگاه بیسنته کالدرون برگزار شد.

حالا اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به فینال راه یافته اند و طبق خواسته ها و شروط موجود ، مسئولان فدراسیون باید منطقا همان خواسته های پارسال را درنظر گرفته و نوکمپ به عنوان گزینه اول میزبانی این فینال مطرح شود؛ چون زمینی بی طرف است و گنجایشی 99 هزار نفره دارد و این در حالی است که مستایا ظرفیت پذیرش 52 هزار هوادار و ورزشگا ه الیمپیکوی سویا گنجایش 57 هزار هوادارا را دارد ولی باید دید که پاسخ سران بارسلونا به این پیشنهاد چه خواهد بود.

البته انریکه سرسو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید قبل از برگزاری بازی تیمش مقابل سویا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در صحبت هایی اعلام کرد که اگر تیمش به فینال برسد، درخواست خواهد کرد تا این بازی در ورزشگه بیسنته کالدرون برگزار شود. البته حرف نهایی را سران فدراسیون فوتبال اسپانیا و مسئولان باشگاه بارسلونا خواهند زد.

 

http://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-640-real-madrid-players-lined-up-before-barcelona-vs-real-madrid-in-copa-del-rey-semi-finals-in-2013.jpg



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازتاب برد رئال دررسانه های دنیا: کریستیانو پادشاه و آقای نوکمپ
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:51 | بازدید : 322 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

  بازتاب برد رئال دررسانه های دنیا: کریستیانو پادشاه و آقای نوکمپ ؛ رونالدو بارسا را عریان کرد ؛

کریستیانو رونالدو کار بارسا را ساخت ؛ رونالدو در شب بدبختی مسی الهام بخش رئال مادرید بود

بعد از برد قاطعانه رئال مادرید مقابل بارسلونا و صعود تیم مادریدی به فینال جام حذفی اسپانیا، این پیروزی بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری سرتاسر دنیا داشت. اکثر خبرگزاری های ورزشی به نقش پررنگ کریستیانو رونالدو در این بازی اشاره کردند و او را مثل راهنمایی دانستند که شاگردان مورینیو رابه سمت فینال کوپا دل ری هدایت کرد. در اینجا می توانید بازتاب این برد را در رسانه های معتبر سرتاسردنیا را به صورت تیتروار مشاهده کنید

گاردین: کریستیانو رونالدو دو گل زد و رئال در برد مقابل بارسلونا  فوق العاده بود. رئال مادرید 8 روز سرنوشت ساز را پیش رو دارد ولی تهدیدکردن این تیم بیشتر قولی برای موفقیت است.  آنها اولین گامشان را به آسانی برداشتند. رونالدو در بازیهای  اخیر سرنوشت ساز تر از مسی بوده.
 آبولا: کریستیانو، پادشاه و آقای نوکمپ
 ایی.اس.پی.ان: یک رونالدوی بزرگ رئال مادرید را به فینال هدایت کرد. در حضور رونالدوی بزرگ، زننده دو گل از سه گل رئال، تیم مادریدی توانست بارسلونا را عریان کند تا بتواند در بازی ای که تیم ژوزه مورینیو درس بزرگی به آبی اناری ها داد، مجوز صعود به فینال جام حذفی را به دست بیاورد. بارسایی ها در این بازی هم عملکرد پراشتباهی را به نمایش گذاشتند
اکیپ:کریستیانو رونالدو کار بارسا را ساخت. بعد از تساوی 1-1 در بازی رفت و درحالی که تابلوی نتایج به ضرر رئال حکم می داد، این تیم توانست با درخشش در نوکمپ ورق را به نفع خودش برگرداند. بارسلونا حالادر لالیگا، 16 امتیاز  بیشتر از رئال مادرید کسب کرده ولی بازی های ال کلاسیکو داستان دیگری دارد. دیگر آن خاطره کف دست (5 انگشتی) سال 2010 به تاریخ پیوسته. رئال مادرید در بازی ستارگان تسلط توپ و میدان را در دست داشت و بارسلونا بعد از شکست مقابل میلان همچنان در سکوت فرو رفته بود. تیم پایتخت نشین، با گلزنی رونالدو که در شش بازی اخیرش در کاتالونیا 8 گل زده، به این پیروزی رسید.
فرانس فوتبال: با فاصله 16 امتیازی با بارسلونا در لالیگا، رئال مادرید باقهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا خداحافظی کرده ولی در جام حذفی از بارسا انتقام مقدسی گرفت. شاگردان مورینیو یکی از بهترین بازیهایشان در طول این فصل را به نمایش گذاشتند و با کسب برد 3-1 در نوکمپ به بارسایی ها کف گرگی زدند.
گاتزتادلوسپورت: شوک در بارسلونا: حذف در خانه و خنده های کریستیانو و رئال. کهکشانی ها در نوکمپ حکمرانی کردند. بارسلونا نتوانست.مورینیو رقیب همیشگی اش را شکست داد و مجوز صعود به فینال را کسب کرد.
دیلی میل:  رونالدو در شب بدبختی های مسی، شاگردان ژوزه مورینیو را به فینال جام حذفی رساند. کریستیانو رونالدو ستاره الهام بخش رئال مادرید بود.
اوله: ولی چه ترسی؟! مسی بازی خوبی انجام نداد. رئال مادرید به خوبی او را تحت فشار گذاشت و فضای مانور دادن را از او گرفت و مسی گم شد. رئالی ها به خوبی مسی را در تمام زمین محاصره کردند و مثل دفعات قبل نیازی به تغییرات در سیستم بازی هم نبود.


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/26_02_2013/ronaldo2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
رونالدو: بازی فوق العاده ای انجام دادیم
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:50 | بازدید : 380 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 رونالدو: بازی فوق العاده ای انجام دادیم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از برد تیمش در ورزشگاه نوکمپ و مقابل بارسلونا به تمجید از عملکرد کهکشانی ها پرداخت.

او در بازی دیشب دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:« بازی فوق العاده خوبی بود. ما خیلی خوب بازی کردیم. از همان دقیقه اول کاملا جدی کار می کردیم و عملکردخیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما بهتر از بارسلونا بازی کردیم وزدن سه گل در نوکمپ واقعا سخت است.»

عملکرد خوب رئال در نوکمپ: اخیرا هر زمانی که در نوکمپ بازی می کنیم، عملکرد خیلی خوبی را به اجرا می گذاریم. ما اینجا و در نوکمپ بهتر از خانه مان کار می کنیم. باید با همین اعتماد به نفس و روحیه به کارمان ادامه دهیم. اکثریت بازیکنان دوست دارند که در اینجا بازی کنند و حالا اوضاع برای ما خیلی هم خوب پیش می رود

 ال کلاسیکوی شنبه شب: شکست دادن بارسلوناهمیشه یک انگیزه خیلی بزرگ به همراه دارد. لالیگا برای مااز اهمیت کمتری برخوردار است. چون فاصله زیادی با صدرجدول داریم. حالا باید بیشتر در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم ولی بدون شک تلاش می کنیم که در ال کلاسیکوی شنبه هم بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذاریم.

توقع این برد را داشتید؟: راستش را بخواهید توقع این برد را نداشتیم ولی تیم ما خیلی خوب کار کرد و الان باید به منچستربرویم ولی این برد به ما روحیه و اعتماد به نفس فراوانی می دهد

گلزنی در شش بازی متوالی در نوکمپ:این اتفاق زیبایی است و در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت خواهد شد

Cristiano Ronaldo on his knees while Sergio Ramos hugs him from behind, during a goal celebration in Barcelona vs Real Madrid in 2013


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سوغاتي رئالي‌ها به پليس های کاتالان که عاشق رونالدو و رئال بودند
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:50 | بازدید : 375 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 سوغاتي رئالي‌ها به پليس های کاتالان که عاشق رونالدو و رئال بودند

رئال مادريد سه‌شنبه شب در نيوکمپ موفق شد با نتيجه 3 بر يک بارسلونا را در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري شکست دهد تا فيناليست اين مسابقات شود. هنگامي که بازيکنان پس از مسابقه و قبل از حرکت به سمت فرودگاه بارسلونا در حال شادي و دوش گرفتن در رختکن خود بودند، «موسوس دسکادرا» (پليس منطقه‌اي کاتالان) بي‌صبرانه پشت در منتظر بود تا از بازيکنان پيراهن‌هايشان را که با آنها به پيروزي 3 بر يک دست يافتند، طلب کند.

اين گروه که مسئوليت اسکورت تيم رئال و تأمين امنيت آنها را بر عهده داشت، از بازيکنان طلب سوغاتي کردند. اين گروه از افراد پليس بدون در نظر گرفتن وفاداري به باشگاه منطقه خود تمجيدشان را از شاگردان مورينيو اعلام کردند و به قهرمانان نيوکمپ تبريک گفتند.


جشن شادي رئالي‌ها به محض دميدن داور در سوت خود به نشانه پايان بازي شروع شد، اما هنگام رسيدن بازيکنان به رختکن شور بيشتري پيدا کرد.

واکنش ابتدايي بازيکنان در پايان اين مسابقه ارسال پيغام به گوشه ورزشگاه بود که 500 نفر از هواداران رئال مادريد از آن نقطه نظاره‌گر بازي بودند. آنها در رختکن به ژوزه مورينيو و کريستيانو رونالدو به دليل عملکرد فوق‌العاده‌اش تبريک گفتند.

برخي اظهار داشتند که نيوکمپ به سنگ شانس تبديل شده و رئال در اين ورشگاه عالي بازي مي‌کند. برگزاري بازي فينال در اين ورزشگاه فکر بدي نيست.

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/26_02_2013/ronaldo26.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
رونالدو از بازي رئال تمجيد کرد
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:49 | بازدید : 372 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 رونالدو از بازي رئال تمجيد کرد

کريستيانو رونالدو، ستاره تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از به ثمر رساندن دو گل در برابر رقيب ديرينه رئال ، از بازي هم تيمي هايش تمجيد کرد.

رونالدو پرتغالي که شب گذشته در بازي برابر بارسلونا بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت، در پايان مسابقه گفت :« ما خيلي خوب بازي کرديم و به نتيجه دلخواهمان رسيديم. ما از دقيقه اول تا پايان مسابقه، بازي را خيلي جدي گرفتيم و بهتر از بارسلونا کار کرديم. ما موفق شديم در برابر بارسلونا آن هم در ورزشگاه نيوکمپ سه گل به ثمر برسانيم، اين کار بسيار سختي است. »

رونالدو افزود:« پيش از اين نيز هر گاه که در ورزشگاه نيوکمپ به مصاف بارسلونا مي رفتيم، بهتر از خانه در برابر رقيب سنتي خود بازي مي کرديم. به زودي بايد در لاليگا نيز در برابر بارسلونا قرار گيريم در حالي که فاصله امتيازات ما با بارسلونا زياد شده و از حريف خيلي عقب افتاده ايم بنابراين بهتر است که توجه و تلاش خود را روي جام حذفي اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا متمرکز کنيم. »

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، کريستيانو رونالدو ادامه داد:« پيروزي در برابر بارسلونا با نتيجه سه بر يک پيش از مصاف در برابر منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا براي تيم ما روحيه بخش است.»

http://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-640-sliding-knee-goal-celebration-in-barcelona-1-3-real-madrid-at-the-camp-nou-in-2013.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس های کریس در دیدار با بارسلونا(کوپا دل ری)
پنج شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 22:48 | بازدید : 413 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 عکس های کریس در دیدار با بارسلونا(کوپا دل ری)

Cristiano Ronaldo pulling off his trademark sliding knee goal celebration at the Camp Nou, in Barcelona 1-3 Real Madrid, in 2013

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: عکس ها , عکس های بازی ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 11