عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 509
بازدید ماه : 863
بازدید کل : 8900
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 34
:: باردید دیروز : 24
:: بازدید هفته : 509
:: بازدید ماه : 863
:: بازدید سال : 1514
:: بازدید کلی : 8900

RSS

Powered By
loxblog.Com

 گیگز: دیدار فردا شب مقابل رئال می توان مانند دیدار سال2003تماشایی شود؛از طرفداران رئال متشکرم

رایان گیگز، هافبک باتجربه منچستریونایتد، معتقد است که دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال می تواند مانند دیدار سال 2003 دو تیم که با نتیجه 4-3 به پایان رسید، باشد.

در آن دیدار رونالدوی برزیلی برای رئال هت تریک کرد و در مقابل، بکام هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود، دو گل برای منچستریونایتد زد اما در نهایت شیاطین سرخ که بازی رفت را 3-1 باخته بودند، در مجموع 6-5 مقابل رئال شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

گیگز در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در اروپا در هر دیدار یک درس جدید یاد می گیرید؛ در آن شب هم گل زودهنگام رئال کار را برای ما خیلی سخت کرد؛ امیدوارم این اتفاق فردا شب تکرار نشود.

در اروپا می توان از هر تجربه درس گرفت. تلاش می کنید تا جلو بیفتید و ما به دنبال زدن گل اول هستیم. می دانیم که هواداران از ما حمایت می کنند و همین به ما اعتماد به نفس خواهد داد. اگر هم عقب بیفتیم، این اعتماد به نفس را داریم که جبران کنیم؛ این کاری است که در تمام فصل انجام می دهیم.

وقتی چنین توانی در خط حمله داشته باشید، می توانید به گل برسید."

گیگز که در دیدار فردا شب هزارمین بازی اش را برای منچستریونایتد انجام خواهد داد، تایید کرد از رسیدن به این رکورد احساس غرور می کند.

" واضح است که از انجام این همه بازی برای منچستریونایتد احساس غرور می کنم. در ابتدای دوران حرفه ای تان هرگز فکر نمی کنید که بتوانیم به 1000 بازی برسید.

من به سختی تلاش کردم و چیزهای زیادی به من کمک کرد. تداوم حضور سرمربی، بازی در کنار بازیکنان بزرگ، همه اینها تاثیرگذار بود. وقتی پا به سن می گذارید، شرایط تغییر ی کند. برای مثال، وقتی به دومین قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیدیم، خیلی بیشتر از قهرمانی سال 1999 لذت بردم. وقتی مسن تر می شوید، از همه چیز کمی بیشتر لذت می برید."

گیگز که در دیدار رفت به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، با تشویق هواداران رئال روبرو شد؛ اتفاقی که از آن تعجب کرد و البته هواداران حریف را به خاطر آن مورد ستایش قرار داد.

" اتفاق عجیبی بود زیرا من به زمین می رفتم که بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم و برای تیمم موثر باشم. اول متوجه نشدم اما واقعا فوق العاده بود. از طرفداران رئال متشکرم."

http://u.goal.com/169100/169128hp2.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فن در سار: کاسیاس کاپیتان فوق العاده ای برای رئال و تیم ملی اسپانیاست
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 20:59 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 فن در سار: کاسیاس کاپیتان فوق العاده ای برای رئال و تیم ملی اسپانیاست

ادوین فن درسار، دروازه بان سابق منچستریونایتد، دستاوردهای ایکر کاسیاس، دروازه بان باتجربه رئال مادرید را مورد ستایش قرار داد.

کاپیتان رئالی ها به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل والنسیا در رقابت های کوپا دل ری، نزدیک به دو ماه است که دور از میادین به سر می برد اما در فهرست تیمش برای دیدار فردا شب مقابل منچستریونایتد حضور دارد.

کاسیاس پیش از مصدومیت، جایگاهش در ترکیب اصلی رئال را برای چند دیدار از دست داده بود اما فن در سار دستاوردهای او برای رئال و تیم ملی اسپانیا را مورد ستایش قرار داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" چه چیزی می توانم  در مورد کاسیاس بگویم؟ او در 31 سالگی به همه چیز دست یافته است.  

فکر می کنم او در 18-17 سالگی به دروازه بان اول رئال تبدیل شد و این خود گویای همه چیز است.او در همه این سال ها فوق العاده بود؛ هم برای رئال و هم برای تیم ملی اسپانیا.

من او را از نزدیک نمی شناسم اما او را دیده ام، مصاحبه هایش را خوانده ام و هیچ وقت چیز بدی در موردش نشنیدم. او کاپیتان فوق العاده ای برای رئال و تیم ملی اسپانیاست."

http://u.goal.com/170600/170670hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فهرست رئال برای دیدار مقابل منچستریونایتد؛مژده: کاسیاس هم هست
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 11:39 | بازدید : 405 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 فهرست رئال برای دیدار مقابل منچستریونایتد؛مژده: کاسیاس هم هست

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، فهرست تیمش برای دیدار سه شنبه شب مقابل منچستریونایتد را اعلام کرد که در آن نام ایکر کاسیاس، کاپیتان این تیم هم دیده می شود.

این دروازه بان ملی پوش اسپانیایی از 23 ژانویه گذشته و بعد از اینکه در دیدار مقابل والنسیا در رقابت های کوپا دل ری دچار آسیب دیدگی شد، دور از میادین به سر می برد.

اما او از روز جمعه کار با توپ را آغاز کرد و اکنون به اندازه کافی آماده هست تا بتواند تیمش را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همراهی کند.

فهرست کامل رئال برای دیدار مقابل منچستریونایتد: کاسیاس، آدان، دیه گو لوپس، خسوس، راموس، آربلوا، مارسلو، آلبیول، واران، په په، کوئنترائو، کاروالیو، مودریچ، آلونسو، خدیرا، اوزیل، کاکا، کایخون، دی ماریا، اسین، کریس رونالدو، بنزما، ایگواین، موراتا


http://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-640-real-madrid-players-lined-up-before-barcelona-vs-real-madrid-in-copa-del-rey-semi-finals-in-2013.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فروش لباس رونالدو رکورد زد
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 11:37 | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

فروش لباس رونالدو رکورد زد

 اخیرا در فروشگاه ورزشی رئال واقع در استادیوم برنابئو ،رگال جدیدی از مجموعه لباسهای فوتبالی بازیکنان چیده شده که پر فروش ترین قسمت محصولات فروشگاه است.

قبلا در این قسمت لباسهای ایکر کاسیاس به سرعت فروش می رفت اما اکنون فروش لباسهای کریستیانو رونالدو رکورد زده است.

در حال حاضر در اسپانیا فروش لباسهای رونالدو رکوردار است.

به گفته کمپانی مطرح آدیداس اکنون فروش لباسهای رونالدو با ستاره هایی چون بکهام و زیدان قابل رقابت است.

در کل جهان سالانه 1.5 میلیون لباس رئالی هر یک به قیمت 100 یورو فروخته می شود.

 

http://uploadpa.com/beta/12/egvwrbboaqrnbfvdk1s8.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بکام: اولدترافورد به رونالدو انگيزه مي‌دهد
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 11:36 | بازدید : 393 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

بکام: اولدترافورد به رونالدو انگيزه مي‌دهد

ديويد بکام در آستانه ديدار دو تيم رئال مادريد و منچستريونايتد در دور برگشت مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در گفت‌و‌گو با روزنامه فرانسوي «اکيپ» اعلام کرد که با علاقه فراواني بازي دو تيم را تماشا خواهد کرد.

بکام 37 ساله از 1992 تا 2003 در ترکيب يونايتد به ميدان رفت و سپس تا سال 2007 حضور در ميان قوهاي سپيد را تجربه کرد. هافبک انگليسي در خصوص بازگشت رونالدو به اولدترافورد براي رويارويي با تيم سابقش اظهار داشت: وقتي به ورزشگاه برمي‌گردي، از اين بازي لذت خواهي برد و من مطمئنم که اين به رونالدو انگيزه مي‌دهد. چيزهاي فراوني هست که به بازيکنان بزرگ روحيه مي‌دهد و اين شب ويژه‌اي براي کريس خواهد بود. علاوه بر اين هواداران عاشق او هستند.

بکام که پيش از اين پيراهن ميلان را نيز بر تن کرده است، در سال 2010 همراه با نماينده ايتاليا به منچستر بازگشت تا مقابل تيم سابقش به ميدان برود. به هر حال اين خاطره شادي‌بخشي براي بازيکن جديد سن‌ژرمن نيست زيرا شاگردان فرگوسن در آن بازي با نتيجه 4 بر صفر ياران بکام را در هم کوبيدند.

وي در پاسخ به پيش‌بيني رويارويي دو تيم سابقش گفت: يونايتد در برنابئو عالي باز کرد و مطمئنم که در اولدترافورد هم همين‌طور کار خواهد کرد. سخت است که بگويم کدام تيم برنده خواهد شد.


http://u.goal.com/250800/250896hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

 په په:این برد به ما برای بازی با یونایتد انگیزه می دهد؛ رونالدو بهترين بازيکن جهان است

په په مدافع باتجربه رئال مادرید در پایان دیدار شنبه تیمش مقابل بارسلونا که با برد 1-2 تیم مادریدی دربرنابئو و در رقابت های لالیگا به پایان رسید به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

په په به خبرنگاران گفت:« بارسا را در شرايطي ديدم که هرگز انتظارش را نداشتم. بازيکنان اين تيم داور را در پايان مسابقه محاصره کردند تا به او اعتراض کنند. اين کار زشتي است که ما قبلا انجام نمي‌داديم. آنها از شکست مقابل ما ناراحت شده بودند

په په درمورد جایگاهش در زمین مسابقه گفت:« مهمترین نکته این بود که توانستم در پستی که سرمربی تیم از من خواسته جا بیفتم. ما تیم متحد و منسجمی داریم و با ذهنیت مثبتی بازی می کنیم. ما در بازیهای اخیرمان قدرتمندانه ظاهر شدیم و تیم برتر بودیم. هواداران هم صبوری زیادی به خرج دادند؛ چون می دانستند که ما در مسیر تحقق خواسته آنها هستیم

مدافع پرتغالی در پاسخ به این سوال که آیا خطای راموس روی آدریانو، پنالتی بود یا خیر گفت:« من صحنه برخورد را ندیدم. مردم می گویند که پنالتی نبوده. داوری خیلی خوب بود. ما تنها چیزی که باید انجام دهیم این است که به بازی کردنمان ادامه دهیم و اجازه دهیم که داور کارش را انجام دهد.»

مدافع پرتغالي رئال مادريد خاطرنشان کرد: رونالدو بهترين بازيکن جهان است و هميشه يک سر و گردن بالاتر از سايرين است. افتخار مي‌‌کنم که در رئال بازي مي‌کنم. هرچند در ميانه ميدان بازي کردم اما مهم‌ترين مسئله اين است که به پيروزي تيم کمک مي‌کنم.

و پرسش پایانی این بود که آیا په په دوست دارد که بارسلونا میلان را شکست داده و به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان  اروپا برسد:« برای من فرقی نمی کند که بقیه تیم ها چه کاری انجام می دهند. آن چیزی که برای من مهم است این است که رئال مادرید منچستریونایتد را شکست دهد.»

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/29_08_2012/ronaldo15.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکسهای بازی رئال مادرید -بارسا
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 11:34 | بازدید : 479 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

عکسهای بازی رئال مادرید - بارسا

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/02_03_2013/ronaldo2.jpg

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: عکس ها , عکس های بازی ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...

راموس:فکر نمی‌کنم اتفاق تاثیرگذاری روی آدریانو رخ داده باشد؛ شایسته سه امتیاز بودیم

سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید حاضر نشد درباره اتفاق آخر بازی با بارسلونا نظر دقیقی بدهد. آدریانو وارد محوطه جریمه رئال مادرید شد و پس از برخورد با راموس به زمین افتاد. راموس گفته: «نمی‌دانم برخوردی انجام شد یا نه. باید تصاویر آهسته را ببینیم. اما فکر نمی‌کنم اتفاق تاثیرگذاری روی داده باشد.»

او از دومین برد پیاپی مقابل بارسلونا ر اضی بود: «این هم بازی دیگری بود. ما از کاری که انجام دادیم خوشحالیم. ما با ترکیبی متفاوت به میدان رفتیم و نمایش خوبی داشتیم و شایسته سه امتیاز بودیم.» او درباره بازی با منچستریونایتد هم گفت: «رویای ما صعود است اما به حریف احترام بسیاری می‌گذاریم.»

او درباره اختلاف دو تیم در لالیگا که شد 13 امتیاز هم گفت: «ما تا زمانی که قهرمانی بارسلونا از نظر ریاضی مسجل نشده باشد می‌جنگیم.»

Cristiano Ronaldo and Sergio Ramos new and original way of celebrating goals, in Real Madrid 2013


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بوتراگنیو: تعویض رونالدو برای ما کلیدی بود؛ حضور او انگیزه ما را افزایش داد
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 11:33 | بازدید : 393 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

بوتراگنیو: تعویض رونالدو برای ما کلیدی بود؛ حضور او انگیزه ما را افزایش داد

امیلیو بوتراگنیو، مدیر روابط سازمانی رئال مادرید از پیروزی تیمش مقابل بارسلونا خوشحال است. این برد البته تاثیر چندانی بر لیگ نمی‌گذارد اما تیم رئال در آستانه بازی با منچستریونایتد عالی بود.

ژوزه مورینیو از سیستم چرخشی استفاده کرد تا به برخی بازیکنانش استراحت بدهد و بوتراگنیو گفت: «در دو بازی گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم. سیستم چرخشی ما عالی بود و به‌ویژه در نیمه دوم خوب بودیم و شایسته پیروزی بودیم. ما موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشتیم. همه می‌دانند که بازی سه‌شنبه برای ما چه اهمیتی دارد. پس طبیعی بود که مورینیو به برخی بازیکنان استراحت بدهد.»

کریم بنزما به دلیل سرعت زیاد رانندگی دچار مشکل شده است. بوتراگنیو می‌گوید: «برای هر کسی زمانی پیش آمده که سرعت بیش از حد قانونی داشته باشد.»

او درباره حضور کریستیانو رونالدو در نیمه دوم گفت: «این تعویض برای ما کلیدی بود. حضور او انگیزه ما را افزایش داد.»



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

رئال 2-1 بارسا:دابل در 5 روز؛رئال ذخیره بارسای کامل را به تمسخر گرفت؛ رونالدو آمد رئال برد!

رئال مادرید در فاصله 5 روز یک بار دیگر مقابل بارسا به پیروزی رسید و این بار در سانتیاگو برنابئو این تیم را با نتیجه 2-1 از پیش رو برداشت.

دو تیم سه شنبه گذشته در نوکمپ و در دیدار نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که رئال توانست در آن دیدار با نتیجه 3-1 به پیروزی دست پیدا کند.

در این دیدار مورینیو تیمش را با 7 تغییر نسبت به دیدار قبل به میدان فرستاد و رونالدو را نیز روی نیمکت نشاند. در مقابل در تیم بارسا پویول و ژاوی حضور نداشتند و ماسچرانو و تیاگو آلکانتارا جای آنها را گرفتند.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود توسط بنزما به گل رسید. حرکت موراتا از سمت راست و ارسال او از مقابل دنی آلوس، بعد از عبور از دو مدافع بارسا، روی خط دروازه به بنزما رسید و این مهاجم فرانسوی هم خیلی راحت دروازه والدس را باز کرد.

اما این برتری تنها 12 دقیقه پایدار بود و مسی در دقیقه 18 گل تساوی وارد دروازه دیه گو لوپس کرد.مسی بعد از فرار از تله آفساید، در حالی که راموس در مقابلش قرار داشت، با ضربه ای توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد.

دقایقی بعد مسی می توانست روی یک موقعیت دیگر، گل دوم بارسا را به ثمر برساند اما این بار ضربه بد او در آغوش دیه گو لوپس قرار گرفت.

در نیمه دوم مورینیو با به میدان فرستادن رونالدو وخدیرا اجازه نداد بازیکنان بارسا فشار بیشتری روی دروازه بان رئال ایجاد کنند. در مقابل رئال با ضد حملات خطرناکش فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت.

در یکی از این موقعیت ها، موراتا روی پاس عالی په په با والدس تک به تک شد اما ضربه او با برگشت به دروازه بان بارسا به بیرون رفت.

سرانجام در دقیقه 82 قفل دروازه بارسا روی ضربه سر راموس بار دیگر باز شد تا رئال در استانه یک پیروزی دلچسب دیگر قرار بگیرد.

دقایقی بعد رونالدو می توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه ایستگاهی دیدنی او به تیر دروازه بارسا برخورد کرد.

در آخرین ثانیه های بازی برخورد آدریانو به راموس در محوطه جریمه رئال رخ داد که در صحنه آهسته مشخص بود که آدریانو تمارض کرده است.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، والدس به سمت داور رفت و به شدت به او پرخاش کرد که داور به او کارت قرمز نشان داد تا روز بد بارسا تکمیل شود.

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/02_03_2013/ronaldo11.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 11