عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 483
بازدید ماه : 837
بازدید کل : 8874
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 24
:: بازدید هفته : 483
:: بازدید ماه : 837
:: بازدید سال : 1488
:: بازدید کلی : 8874

RSS

Powered By
loxblog.Com

رونالدو:هیجان زیادی برای بازگشت به اولدترافورد دارم
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:20 | بازدید : 357 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 رونالدو:هیجان زیادی برای بازگشت به اولدترافورد دارم

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صفحه فیس بوکش عکسی را از رختکن رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد (ورزشگاه اختصاصی منچسترسیتی و محل برگزاری جلسه تمرینی رئال مادرید)قرار داده که مربوط به جلسه تمرینی تیمش در این ورزشگاه قبل از مصاف با منچستریونایتد است.

رئال مادرید امشب در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد میهمان منچستریونایتد است و شور و هیجان در آستانه این بازی حد و مرزی ندارد. دراین عکس رونالدو لبخند زنان، انگشت هایش را به نشانه پیروزی بالا گرفته؛ واران و موراتا هم پشت سر او هستند. رونالدو در پائین این عکس پیغامی به زبان انگلیسی نوشته وبرای تیمش آرزوی برد کرده:« هیجان زیادی برای بازگشت به اولدترافورد دارم: من خاطرات خوب فراوانی در آنجا دارم. بازی هیجان انگیزی برای همه خواهد بود وتنها هدف ما پیروزی در این بازی است.»

Cristiano:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کریک: رونالدو می تواند هر کاری با توپ انجام دهد
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:19 | بازدید : 398 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 کریک: رونالدو می تواند هر کاری با توپ انجام دهد

مایکل کریک، بازیکن خط میانی باشگاه منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که بازی برگشت تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، یکی از آن شب های رویایی خواهد بود.

کریک در صحبت هایی که در روزنامه مارکا بازتاب یافته گفته:« سه شنبه شب یکی از آن شب هایی است که برایش زندگی می کنی. باید به هم  تیمی هایم هشدار بدهم که رونالدو می تواند هر کاری با توپ انجام دهد. او می تواند با هر دو پایش شوت بزند و به علاوه می تواند بابهره گیری از هر یک از دو پایش توپ را روی دروازه سانتر کند. ما در بازی رفت دیدیم که او در بازی هوایی چقدر خوب است. کاری که باید انجام دهیم این است که به بهترین نحو ممکن به دفاع بپردازیم؛ اتحادمان را حفظ کنیم و به هم در مهار بازیکنان رئال کمک کنیم.»

کریک در ادامه این گفتگو که با وب سایت رسمی باشگااه یونایتد انجام داده گفت:« شان و تاریخ باشگاه مادریدی به ما می گوید که این بازی می بایست یک چالش بزرگ در فازهای پایانی این تورنمنت می بود. حالا همه چیز به خود ما بستگی دارد که چطور به زمین رفته واز پس این چالش بربیائیم.»

کریک با ابراز رضایت از هواداران تیمش و حمایت های همیشگی آنها گفت:« مهم این است که هواداران با ما هستند. این شبها، شبهایی هستند که برای آنها زندگی می کنی. شبهایی خیلی خاص وویژه که جوی استثنایی دارند. »و در نهایت در مورد اهمیت ارائه یک بازی تدافعی خوب هم گفت:« با قدرت خط حمله ای که ما داریم و قدرت خط حمله رئال مادرید، هر دو تیم باید خیلی خوب دفاع کنند. باید از هر نظر بازی کامل و بدون عیب و نقصی را انجام دهیم. ما باید از تک تک فرصت هایمان نهایت بهره را ببریم.»

http://u.goal.com/254700/254744hp2.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مورینیو (سری2):این یک فینال است؛اگر ببازم، در هواپیما می خوابم و اگر ببریم، می خندیم
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:18 | بازدید : 328 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

مورینیو (سری2):این یک فینال است؛اگر ببازم، در هواپیما می خوابم و اگر ببریم، می خندیم

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف امشب تیمش مقابل منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که ترجیح می دهد تا هواداران یونایتد به جای تعریف وتمجید از یکی از بازیکنان او، به او توهین کنند.

مورینیو دراین کنفرانس خبری صحبت های زیادی را برزبان آورد که متن این صحبت ها را به گزارش آ.اس در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم و دراینجا می توانید بخش دوم این صحبت ها را مطالعه کنید:

په په در اوج روزهای فوتبالی اش به این بازی گام می گذارد؟

فکر می کنم که بله. او در آخرین بازی تیم، کیفیت فوق العاده ای را به نمایش گذاشت. چه از نظر فیزیکی و چه از نظر تاکتیکی، نشان داده که در شرایط خوبی است

هر دو تیم در شرایط خوبی به این بازی می آیند. به نظرتان چه چیزهایی می تواند برای برد تاثیرگذار باشد؟

ایده خاصی ندارم. کار را خیلی سخت می بینم. هر دو تیم در شرایط خوبی هستند. یونایتد تقریبا قهرمان این فصل لیگ برتر شده و چندین و چند ماه است که نباخته.آنها در جام حذفی انگلیس هم به دور بعد صعود کرده اند .ما هم همین طور. بحث میلیون ها دلار مطرح است. هیچ کسی نمی داند ولی امشب برای 90 دقیقه دنیا برای تماشای این بازی متوقف می شود.فراتر از یک بازی حذفی، این بازی مثل یک فینال است و توقعات زیادی رابه همراه دارد.

فکر می کنید که بازیکنان جوان احساساتی تر می شوند؟

به نظر من همه آماده اند.همه بازیکنان به بلوغ رسیده اند. پسربچه های تیم ها هم خیلی رشد کرده اند. می شد دید که موراتا بدون هیچ مشکلی در یک ال کلاسیکو چقدر خوب بازی کرده. در بازی رفت دخه آ بازی فوق العاده ای ارائه داد و جونز هم همین طور. بلوغ فراوانی در میان بازیکنان دو تیم دیده می شود و این همان چیزی است که باید دراین سبک بازیها وجود داشته باشد.

9 سال از اولین باری که به اینجا آمدید گذشته و بعد از آن ، جامهای زیادی را به دست آوردید. آیا سه شنبه شب هم برایتان مثل همان  9 سال پیش است؟

از نظر معناو مفهومی همان است ولی الان من به نحو دیگری به ماجرا نگاه می کنم؛ اگر سه شنبه شب ببازیم، گریه نمی کنم و اگر ببریم هم برای شادی کردن 100 متر  دور زمین نمی دهم. برد و باخت همان حس همیشگی را دارد ولی آمادگی توست که متفاوت است. من حالا بیش از 100 بازی است که روی نیمکت مربیگری قرار گرفته ام و احساساتم را به شیوه متفاوتی کنترل می کن. اگر ببازم، در هواپیما می خوابم و اگر ببریم، می خندیم

به نظر شما فوتبال انگلیس هم دوران بدی را در اروپا پشت سرمی گذارد؟

همیشه همین طور بوده و خواهد بود. فوتبال اسپانیا در اروپا حکمرانی می کند ؛ تیم ملی اسپانیا هم همین طور. الان اوضاع روشن تر از همیشه شده. بعد از بازی رفت،  همه ما خاطرات بدی را در ذهن داریم . اگر حذف شویم، این گویای این نیست که ماغرق شده ایم و همه چیز مثل قبل می ماند. اگر سیتی هم در مراحل ابتدایی حذف شد، به این خاطر بود که درگروه سخت و پیچیده ای افتاده بود. دقیقا مثل چلسی. الان فوتبال ایتالیا در لحظات مثبت و جایگاه قدرتمندی است

البته ژوزه مورینیو با شبکه تلویزیونی TVE هم گفتگویی را انجام داده و دراین گفتگو نیزبه مسائل دیگری پرداخت:

تقویت قوای تیم بعد از بردهای اخیر و تشویق شدن ها در برنابئو: نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنید. برای من تفاوتی ندارد.من سن و سال و تجربه زیادی دارم که بخواهم نگران این مسائل باشم. البته نسبت به قبل بیشتر احساس خوشبختی می کنم چون در بازیهای اخیر به پیروزی رسیده ایم.قطعا همین طور است ولی درمورد تقویت قوا ویا عدم تقویت قوای تیم چیزی نمی دانم؛ چون اصلا مهم هم نیست

داور بازی: به نظرم داور خوبی می آیند. ما در آخرین بازیهایی که آنها برایمان قضاوت کردند، خیلی خوشحال و راضی نبودیم ولی او داور خوبی است.

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-599-and-jose-mourinho-posing-for-a-photo-with-the-fifa-balon-dor-award.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مورینیو (سری1): آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 15:17 | بازدید : 340 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 مورینیو (سری1): آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت؛ استقبالی که شایستگی اش را دارد

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف امشب تیمش مقابل منچستریونایتد در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که ترجیح می دهد تا هواداران یونایتد به جای تعریف وتمجید از یکی از بازیکنان او، به او توهین کنند.

 

مورینیو دراین کنفرانس خبری صحبت های زیادی را برزبان آورد که متن این صحبت ها را به گزارش آ.اس در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم و دراینجا می توانید بخش اول این صحبت ها را مطالعه کنید:

کریستیانو چطور است ؟ از اینکه در کانون توجه فرگوسن و هم تیمی هایش است چه حسی دارید؟

به نظرمن اوضاع و احوال خوبی دارد و امیدوارم که خوب باشد ولی شخصا ترجیح می دهد که به جای این تعریف و تمجیدها از او بد می نوشتند. اینجا خیلی خوب او را می شناسند ولی انگلیسی ها خیلی باهوش و درعین حال صادق هستند. آنها استقبال فوق العاده ای از رونالدو خواهند داشت؛ استقبالی که شایستگی اش را دارد.من در بهترین سالهای رونالدو در انگلیس ، در اینجا حضور داشتم و باید بگویم که شایستگی تمام این تعریف و تمجیدها را دارد. انگلیسی ها به خاطر شیوه آماده سازی شان برای این بازی خیلی باهوش و هوشیارند؛ چون رونالدو را خیلی خوب می شناسند. او در حال تکان دادن قلب رونالدو هستند و با این تعریف و تمجیدها، می گویند که رونالدو می خواهد به خانه بازگردد. این از آن سبک حرفهایی است که تنها می توان درمورد کسی که او را خوب می شناسی بگویی ولی بهترین راهکار نیست . قطعا رونالدو مثل بازی رفت تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا رئال مادرید به پیروزی برسد.

فکر می کنید که منچستر مثل بازی برنابئو تدافعی کار خواهد کرد؟

من درانتظار آن هستم که در زمانهایی که رئال توپ را دراختیار دارد، منچستردر لاک دفاعی فرو برود و زمانی که توپ دراختیار آنهاست، یونایتد تهاجمی کار کند. ما هم همین طور خواهیم بود. با وجودی که ما عقبتر هستیم، ولی باید خیلی زیاد دفاع کنیم و خوب به دفاع بپردازیم. آنها بامالکیت توپی که دارند، تیم قدرتمندی هستند و هدف ما این است که حمله کنیم و به گل برسیم.

بعد از دو بازی اخیر مقابل بارسلونا؛ چه کسی بهتر است؛بنزما یاایگواین؟

تمام بازیکنانی که اینجا هستند، خوبند و آماده بازی کردن هستند، به استثنای کاسیاس

بعد از کسب دو پیروزی مقابل بارسلونا، تیمتان با روحیه تر از همیشه به میدان می رود.نه؟

به نظر من ما دو بار مقابل حریفی مهم به پیروزی رسیدیم ولی اگردراین دو بازی ، متحمل 2 شکست می شدیم هم ذهنیتمان به همین ترتیب بود. بحث سه تورنمنت مختلف درمیان است. در جام حذفی به فینال رسیده ایم. در لالیگا برگ برنده از دست ما خارج است و در لیگ قهرمانان اروپا هم اینجا هستیم.اگر با آمار و روندی خوب به یک مسابقه گام بگذاری، اتفاق مثبتی است. ما این نیاز را حس کردیم که یک روز زودتر عازم سفر شویم. و علاقه ای نداشتیم که یک شب بیشتر اینجا باشیم. ما انگیزه های زیادی داریم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

درصورتی که ژابی آلونسو و راموس دراین بازی کارت بگیرند، بازی بعدی محروم خواهند بود. این روی عملکرد رئال تاثیرگذار خواهد بود؟

هیچ مشکلی نیست. اگر به مرحله یک چهارم پایانی برسیم و این دو بازیکن نتوانند بازی کنند، مشکلی نخواهد بود. اما اگر حذف شویم و آنها محروم نشوند، فاجعه بزرگی خواهد بود؟ بهتر است که آنها کارت زرد بگیرند ولی ما به مرحله یک چهارم پایانی برسیم.

 به تازگی 50 ساله شدید. می توانید تصور کنید که مثل فرگوسن در دنیای مربیگری باقی بمانید؟

من چنین چیزی را تصور می کنم. بلکه اگر خدا سلامت خوبی به من بدهد چرا که نه. هیچ کسی مثل فرگوسن وجود ندارد؛ او بی نظیر است. با بلوغ و تجربه و با بالا رفتن سن در این شغل پیشرفت می کنی

درمصاف های رودررو با فرگوسن برنده بوده ای

فکر می کنم بازی های زیادی مقابل یونایتد برگزار کرده ام؛ برده ام، مساوی کرده ام و باخته ام. آخرین باری که مقابل یونایتد قرار گرفتم با اینتر بود که در آن بازی باختیم. در مجموع در 20 بازی مقابل یونایتد کار کرده ام. آمار برای من چندان مهم نیست و سه شنبه شب هم هر نتیجه ای ممکن است به دست بیاید.

http://u.goal.com/240300/240398hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس های نامزد رونالدو
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 13:19 | بازدید : 726 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

عکس های نامزد رونالدو

ایرنا شایک

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: عکس ها , عکس های نامزد رونالدو(ایرنا شایک) , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب ...
فرگوسن:مهار رونالدو کارآساني نخواهدبود
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 13:4 | بازدید : 308 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

فرگوسن:مهار رونالدو کارآساني نخواهدبود؛وقتی درتیم مقابل رونالدوباشد یعنی بامشکل بزرگ مواجه اید

 الکس فرگوسن در نشست خبري پيش از مسابقه اعلام کرد که فيل جونز بازي دور برگشت مرحله يک‌ هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريد را از دست داده است. وي در جام حذفي مقابل ريدينگ از ناحيه قوزک پا مصدوم شد و نتوانست خود را به اين مسابقه برساند.

فرگوسن در اين باره اظهار داشت: جونز آماده نيست و نمي‌تواند در بازي فردا شب به ميدان برود.

وي ادامه داد: عملکرد او در بازي رفت واقعا عالي بود. او را از دست مي‌دهيم اما اتفاقي نيست که نتوانيم از عهده مديريت آن برآييم، گزينه‌هاي ديگري در اختيار داريم.

سرمربي منچستر يونايتد خاطرنشان کرد: وقتي مقابل تيمي به ميدان مي‌رويد که رونالدو در آن بازي مي‌کند، چه انتظاري داريد؟ انتظار مشکلاتي را در طول مسابقه داريد و ما بايد تلاش کنيم تا به بهترين نحو ممکن او را مهار کنيم.

وي اضافه کرد: مهار رونالدو کار آساني نخواهد بود زيرا هر هفته گلزني مي‌کند. تجربه‌اي که رافائل جوان در دور رفت در مادريد به دست آورد، به او کمک خواهد کرد زيرا او باز هم همان وظيفه را بر عهده خواهد داشت.

الکس فرگوسن تأکيد کرد: فکر نمي‌کنم او بازيکني باشد که بايد از او بترسيم. اگر با ترس از خطري که کريستيانو مي‌تواند براي ما داشته باشد به ميدان برويم، کارهايي که خودمان مي‌توانيم انجام دهيم را فراموش خواهيم کرد.

وي افزود: همان طور که مي‌دانيد، معتقدم که آنها يکي از بهترين تيم‌هاي اروپا در ضد حملات هستند. اين مسئله را سه‌شنبه گذشته در نيوکمپ ديديم. رئالي ها واقعا ويرانگر بودند.

سرمربي شياطين سرخ يادآور شد: به دنبال راهي براي مواجهه با اين مشکل بوديم که بتوانيم با تهديد حملات آنها مقابله کنيم. اگر خود را براي مسابقه‌اي در هر سطح آماده مي‌کنيد بايد به قدرت تيم مقابل احترام بگذاريد و ما اين کار را مي‌کنيم.

وي عنوان کرد: به تاکتيک‌ها و بازيکنان خطرناک آنها نگاه مي‌کنيم. همچنين از قدرت تيم خود آگاهيم و مي‌دانيم که در چه موقعيتي قرار داريم و خوشبختانه اين مسئله فردا به ما کمک خواهد کرد.

به گفته فرگوسن مي‌توانيم انتظار داشته باشيم که رايان گيگز در بازي مقابل رئال مادريد چه در ترکيب اصلي و چه به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان برود. وي در اين باره گفت: گيگز مقابل کوئينزپارک رنجرز بازي کرد و دوست داريم هميشه او را آماده نگه داريم. فردا او به ميدان مي‌رود اما هنوز براي حضورش در ترکيب اصلي يا بازيکن تعويضي تصميم‌گيري نکرده‌ام. تجربه او در اين مسابقات براي ما حياتي خواهد بود.

http://u.goal.com/255100/255196hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
5 نبرد رو در رو در دیدار منچستریونایتد - رئال مادرید
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 12:57 | بازدید : 369 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 5 نبرد رو در رو در دیدار منچستریونایتد- رئال مادرید

منچستریونایتد  امشب در دیداری که احتمالا یکی از به یادماندترین دیدارهای تاریخ لیگ قهرمانان خواهد بود، میزبان رئال مادرید است.

رئالی ها بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل بارسا، اکنون با اعتماد به نفس و انگیزه کامل در الدترافورد به میدان خواهد رفت.

دیدار رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید و رئالی ها برای صعود حتما باید در الدترافورد به گل برسند. به همین دلیل احتمالا مهمترین نبرد این دیدار بین مهاجمان رئال و مدافعان منچستریونایتد خواهد بود اما این دیدار چندین نبرد کلیدی دیگر هم خواهد داشت:

رونالدو با همه

برای شروع باید به یک سوال مهم پاسخ داد؛ چه تیمی می تواند کریس رونالدو را مهار کند؟

اندی وست، ستون نویس بی بی سی، در مقاله ای جالب توجه نوشت:" چطور می توان در طول یک 90 دقیقه اجازه نداد که رونالدو نه با پای راست و نه با پای چپ شوت بزند، نه صاحب ضربه آزاد شود، نه موقعیت سرزنی پیدا کند و فضایی برای ضد حمله پیدا کند؟"

ستاره ای که در منچستریونایتد به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شده بود، این روزها بیش از همیشه مهارنشدنی نشان می دهد. شاید تنها استقبال هواداران در الدترافورد بتواند او را شرمنده کرده و  مانع گلزنی اش شود؛وگرنه شاگردان فرگوسن برای متوقف کردن او به معجزه نیاز دارند.

هرچند فرگوسن اعلام کرد که تنها روی متوقف کردن او تمرکز نمی کنند اما مطمئنا سرمربی اسکاتلندی برای مهار کردن شاگرد سابقش، به هر کدام از بازیکنانش توصیه هایی خواهد داشت.

فرگوسن مقابل مورینیو

فرگوسن و مورینیو در زمان حضور سرمربی پرتغالی در چلسی رقابت سختی با هم داشتند. آنها اکنون دوستان صمیمی هستند اما هیچ یک از آنها دوست ندارد بازنده این نبرد باشد؛ به ویژه مورینیو که آینده اش در رئال به نتایجش در چمپیونزلیگ بستگی دارد.

البته با توجه به تساوی 1-1 دیدار رفت در حال حاضر کفه ترازو به سمت فرگوسن سنگین تر است. می توان مطمئن بود که دو مربی تصمیمات تاکتیکی جالبی برای دیدار فردا شب بگیرند و شاهد یک نبرد تاکتیکی تمام عیار خواهیم بود.

مطمئنا واکنش های دو مربی از کنار زمین از تصاویر جذاب این دیدار خواهد بود.

مایکل کریک مقابل مسوت اوزیل

هرچند تیتر اصلی رسانه ها را ستاره هایی مانند کریس رونالدو، رابین فن پرسی و دیگر گلزنان احتمالی به خود اختصاص داده اند اما مطمئنا در خط میانی هم شاهد نبرد شطرنج گونه ای خواهیم بود.

مسوت اوزیل معمولا به عنوان بازیساز میانی رئال کار می کند؛ پشت سر تک مهاجم تیم که کریم بنزما یا گونسالو ایگواین.  اگر مورینیو تصمیم نگیرد که با یک تغییر، حریف را غافلگیر کند و کاکا و مودریچ را در ترکیب اصلی قرار ندهد، اوزیل در الدترافورد هم در پست همیشگی اش به کار گرفته خواهد شد.

در سمت مقابل، بازیکنی که بیش از همه در جنگ های تن به تن با اوزیل درگیر خواهد شد، مایکل کریک است که در مقابل خط دفاعی یونایتد، به عنوان آخرین هافبک کار خواهد کرد.

شاید اوزیل در سطح بین المللی از اعتبار بیشتری برخوردار باشد اما نمایش های کریک در رقابت های این فصل بسیار قابل توجه بود. نبرد رودرروی این دو بازیکن بی تردید تاثیر قابل توجهی در سرنوشت بازی خواهد داشت.

هافبک های دفاعی رئال مقابل مهاجمان منچستریونایتد

دیلی میل ادعا کرده که فرگوسن قصد دارد برای دیدار فردا شب رونی را روی نیمکت قرار دهد و با تاکتیکی دفاعی تر تیمش راه راهی میدان کند.

این خبر می تواند درست باشد یا تنها یک بازی روانی از سوی فرگوسن برای گیچ کردن رئالی.

به هر حال با توجه به نتیجه دیدار رفت، رئالی ها دوست ندارند دوباره گل بخورند. هرچند یک گل از سوی شیاطین سرخ، نمی تواند امیدهای رئالی ها را به طور کامل از بین ببرد اما کار آنها را بسیار دشوار خواهد کرد. اگر منچستریونایتد یک گل بزند، آن وقت رئال برای صعود به دو گل نیاز دارد.

به همین دلیل عملکرد بخش تدافعی رئال اهمیت زیادی دارد و علاوه بر مدافعان میانی، هافبک دفاعی این تیم هم باید کاملا مراقب باشند.

احتمالا خدیرا و آلونسو احتمالا بار دیگر در ترکیب اصلی رئال در کنار هم قرار خواهد گرفت و یک هافبک دفاعی دو نفره را در جلو خط دفاعی این تیم ایجاد خواهند کرد. وظیفه آنها ایجاد یک سپر دفاعی مقابل خط دفاعی است.  آلونسو به غیر از وظایف دفاعی، در پخش توپ با پاس های عالی اش هم می تواند کمک زیادی به این تیم کمک کند.

البته این زوج کار دشواری در مقابل مهاجمان گلزن منچستریونایتد، به ویژه رابین فن پرسی دارند. البته آنها در دیدار رفت و با گلزنی دنی ولبک متوجه شدند که نباید تنها روی مهار ستاره هلندی تمرکز کنند.

شینجی کاگاوا هم در دیدار این هفته مقابل نوریچ هت تریک کرد هم قدرت گلزنی اش را نشان داد و باید به این جمع خاویر ارناندز، اشلی یانگ، والنسیا و رونی را هم اضافه کرد.

اولویت رئال در دیدار فردا شب بازی هجومی خواهد بود اما آنها باید در کارهای دفاعی هم کاملا هوشیار باشند و در این بین خدیرا و آلونسو بیشترین وظیفه را دارند.

آنخل دی ماریا مقابل مدافعان کناری منچستریونایتد

آنخل دی ماریا که در دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی کوپا دلی ری عالی کار کرد، معمولا در سمت راست مثلث هجومی خط میانی رئال به میدان می رود. اما هیچ محدودیتی برای او وجود ندارد و می تواند به سمت مقابل هم برود.

او در دیدار با یک ارسال عالی، پاس گل رونالدو را فراهم کرد و اگر مدافعان کناری منچستریونایتد غفلت کنند، در دیدار فردا شب هم دی ماریا می تواند برای آنها دردسرساز شود.

او اگر در سمت راست بازی کند، با پاتریس اورا روبرو خواهد شد و اگر به سمت راست برود، مقابل رافائل بازی خواهد کرد.

اگر دی ماریا در شب خوبش باشد، رئال صاحب موقعیت های خوبی خواهد شد و اگر مدافعان کنار منچستریونایتد بتوانند او را مهار کنند، رئال یکی از عناصر هجومی خوبش را از دست می دهد.


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/13_02_2013/ronaldo3.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

رونالدو:مطمئنم که هواداران منچستر استقبال خوبی از من خواهند داشت؛دوران خیلی خوبی در آنجا داشتم

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، تایید کرد که دوست دارد در دیدار فردا شب مقابل منچستریونایتد از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ گلزنی کند.

ستاره پرتغالی که در دیدار رفت گل تساوی رئال را وارد دروازه تیم سابقش کرد، اکنون امیدوار است که در دیدار برگشت هم بتواند دروازه شیاطین سرخ را باز کند اما تاکید کرد که اگر این اتفاق بیفتد، شادی نخواهد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" احساس خیلی زیبایی است. اگر بتوانم به منچستریونایتد گل بزنم، فوق العاده خواهد بود.

نمی توانم بگویم چگونه شادی می کنم زیرا این یک اتفاق لحظه ای است اما دوست دارم گل بزنم."

رونالدو در 6 سال حضور در منچستریونایتد با این باشگاه قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را جشن گرفت و انتظار می رود که با استقبال گرمی از سوی هواداران یونایتد روبرو شود.

" مطمئنم که آنها استقبال خوبی از من خواهند داشت. به خاطر سال هایی که در این باشگاه بودم و دوستانی که در آنجا دارم. مطمئنم که الدترافورد یکی از آن ورزشگاه هایی است که بیش از همه من را تشویق می کنند. دوران خیلی خوبی در آنجا داشتم."

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/13_02_2013/ronaldo12.jpg


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
اوزيل: رئال مي‌تواند هر تيمي را شکست دهد
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 21:1 | بازدید : 384 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

اوزيل: رئال مي‌تواند هر تيمي را شکست دهد

مسعود اوزيل در آستانه رويارويي با منچستريونايتد در دور برگشت مرحله يک ‌هشتم ليگ قهرمانان مطمئن است که رئال مادريد هر چيزي که براي رسيدن به دور بعد به آن نياز دارد را در اختيار دارد.

سفيدپوشان در سانتياگو برنابئو با تساوي يک بر يک مقابل شياطين سرخ متوقف شدند اما اوزيل تأکيد کرد که تيمش با توجه به پيروزي‌هاي اخير مقابل بارسلونا اعتماد به نفس بالايي دارد.

وي اظهار داشت: مسابقه سختي مقابل يک تيم واقعا خوب داريم اما تاکنون نشان داده‌ايم که در دور رفت قادر به چه کارهايي هستيم. در دور رفت تيم برتر بوديم و فرصت‌هاي بسيار زيادي داشتيم.

اوزيل ادامه داد: احترام فراواني براي يونايتد قائليم اما مي‌خواهيم بازي خودمان را ارائه دهيم. با اين روش مي‌توانيم هر تيمي را شکست دهيم. اگر بتوانيد در بارسلونا به پيروزي برسيد مي‌توانيد در منچستر هم برنده شويد.

ملي‌پوش آلماني سپس رضايت خود را از پيروزي تيمش مقابل بارسلونا اعلام کرد و گفت: بازي کردن مقابل بهترين‌ها را دوست دارم. همه بازي را تماشا مي‌کنند. بازي مقابل بارسلونا انگيزه فراواني به ما داد. ال‌کلاسيکو شهرت زيادي دارد و حذف آنها از کوپا‌دل‌ري فوق‌العاده بود.

هافبک آلماني خاطرنشان کرد: نشان داديم که مي‌توانيم با قدرت مقابل آنها ظاهر شويم. سوپر جام را مقابل بارسلونا بالاي سر برديم و آنها را از کوپا‌دل‌ري حذف کرديم. به خود افتخار مي‌کنيم.

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/27_01_2013/ronaldo3.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اورا: رونالدو به دنيا آمده تا پيروز شود
دو شنبه 14 اسفند 1391 ساعت 21:1 | بازدید : 308 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

اورا: رونالدو به دنيا آمده تا پيروز شود

پاتريس اورا بر اين باور است که عشقي که رونالدو به باشگاه انگليسي دارد کار را براي ديدار برگشت در اولدترافورد سخت مي‌کند. رئال مادريد اميدوار است بتواند به مرحله يک‌چهارم ليگ قهرمانان صعود کند.

رونالدو 6 سال را در اولدترافورد گذرانده است و اکنون خود را براي بازي در اين ورزشگاه آماده مي‌کند که اولين بازگشتش به منچستر پس از ترک باشگاه در سال 2009 است.

اورا در اين باره اظهار داشت: وقتي با عشق بازي مي‌کنيد کار بسيار سختي داريد.

شياطين سرخ با اختلاف 15 امتيازي نسبت به رقيب همشهري خود سيتي در صدر ليگ برتر هستند و روز گذشته به راحتي با نتيجه 4 بر صفر مقابل نورويچ به برتري رسيدند.

مدافع فرانسوي در اين باره اظهار داشت: اين خانه رونالدو است بنابراين احساسات بسيار زيادي در اين بازي خواهد داشت. اميدوارم که به اين خاطر عالي بازي نکند.

بازيکن منچستريونايتد خاطرنشان کرد: رونالدو براي پيروزي به دنيا آمده است و در 28 سالگي در اوج فوتبالش است. کريس يک برنده و يک رقيب بزرگ است، اگر بتواند مقابل منچستريونايتد به پيروزي برسد، اين کار را انجام خواهد داد.

اورا ادامه داد: هواداران حاضر در اولدترافورد استقبال فراواني از رونالدو به عمل خواهند آورد. هواداران هرگز کاري را که او انجام داده فراموش نمي‌کنند. او هنوز هم عاشق باشگاه است. پس از تساوي يک بر يک در برنابئو با هم صحبتي داشتيم و او گفت بازي در اولدترافورد سخت تر شده است.

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/13_02_2013/ronaldo2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 11