عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 497
بازدید ماه : 851
بازدید کل : 8888
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 497
:: بازدید ماه : 851
:: بازدید سال : 1502
:: بازدید کلی : 8888

RSS

Powered By
loxblog.Com

ژابی آلونسو:لوپز در این بازی فوق العاده کار کرد
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:13 | بازدید : 275 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 ژابی آلونسو:لوپز در این بازی فوق العاده کار کرد

ژابی آلونسو بازیکن خط میانی باشگاه رئال مادرید در پایان بازی سه شنبه شب ورزشگاه اولدترافورد غرق در شادی بود.

او بعد از برد و صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، نظرش را در مورد روند این بازی ابراز کرد و به این نکته اشاره کرد که تیم مادریدی تا قبل از اخراج نانی نتوانسته بود تا بهترین بازی اش را ارائه دهد ولی با خروج نانی از زمین و ده نفره شدن یونایتد، رئال توانست از برتری تعدادی اش در زمین نهایت بهره را ببرد.

در پایان این مسابقه آلونسو در صحبت هایی به شبکه تلویزیونی اسکای گفت:« اخراج نانی، تصمیم دشواری برای داور مسابقه بود ولی ما در بازی های دیگر هم دیده ایم که بازی کردن مقابل یک تیم ده نفره هم می تواند کار خیلی سختی باشد. بعد از اخراج نانی بود که ما توانستیم بهترین دقایق بازی مان را به نمایش بگذاریم.»

این ستاره اسپانیایی به این نکته اشاره کرد که بعد از گل دوم رئال، منچستریونایتد فشارش را برروی دروازه تیم مادریدی بیشتر کرد.  آلونسو ادامه داد:« یونایتد واقعا ما را تحت فشار قرار داد و خیلی سخت بود که تحت این فشار نلغزیم. ولی دروازه بان ما در این بازی فوق العاده کار کرد.»

با برد 2-1 رئال مادرید دراین بازی، رئال توانست به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و آلونسو دراین باره گفت:« هفته فوق العاده ای را پشت سرگذاشتیم و بعد از صعود به فینال کوپا دل ری و کسب پیروزی مقابل بارسلسونا، حالا به یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. می دانستیم که هفته ای کلیدی را پیش رو داریم که با تمام توان در طول این هفته بازی کردیم و اوضاع برایمان فوق العاده پیش رفت.»

http://u.goal.com/232000/232009hp2.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
رونالدو: مهم این بود که ببریم ولی برای منچسترناراحتم
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:11 | بازدید : 299 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

رونالدو: مهم این بود که ببریم ولی برای منچسترناراحتم

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در جریان بازی سه شنبه شب تیمش مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد ودر دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گل پیروزی بخش رئال مادرید را زد تا این تیم روانه مرحله بعدی رقابت های اروپایی شود.

رونالدو گلزنی اش در این بازی را جشن نگرفت و در این باره در گفتگو با تی.وی.ایی اسپانیا توضیح داد:« من به احترام هواداران حاضر در اولدترافورد، گلزنی ام را جشن نگرفتم. من کار خودم را انجام دادم. رئال مادرید برد و برای تیمم خوشحال هستم. چه در بازی رفت و چه در بازی دوم و برگشت ، بحث  خواستن و نتوانستن بود. احساسات هواداران که اینقدر خوب با من رفتار می کنند، برای من بسیار خاص و ویژه است.برای منچسترناراحتم. منچستر خانه دوم من است. من دوستان زیادی دراینجا دارم و خوشبختی های زیادی را اینجا تجربه کرده ام.»

رونالدو بعد از گلزنی در بازی برگشت سه شنبه شب درمورد ژست بی تفاوتش بعد از گلزنی گفت:« این به احترام یک هواداری بود که دین زیادی به او دارم. این احساساتی بود که در درونم وجود داشت . ولی می خواستم ببریم و گام به گام به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شویم.»

http://u.goal.com/260900/260985hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دیگو لوپس: فراموش نشدنی است اما شایسته برد بودیم
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:10 | بازدید : 282 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

دیگو لوپس: فراموش نشدنی است اما شایسته برد بودیم

دیگو لوپس دروازه بان باتجربه رئال مادرید بدون هیچ شکی ستاره تیمش در بازی سه شنبه شب ورزشگاه اولدترافورد بود.

به لطف درخشش دیگو لوپس بود  که رئال مادرید توانست در این بازی به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. در پایان این مسابقه دیگو لوپس به خبرنگاران گفت:« سه شنبه، شبی فراموش نشدنی برای همه ماست. ما مقابل یک تیم بزرگ به پیروزی رسیدیم. حالمان واقعا خوب است و نشان دادیم که شرایط قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را داریم.»

این دروازه بان باتجربه که این روزها به جای کاسیاس مصدوم از دروازه تیم مادریدی دفاع می کند در مورد عملکرد فردی اش در این بازی گفت:« من حالم واقعا خوب است. خوش شانس بودم. در دقایق پایانی بازی منچستری ها خیلی روی دروازه ما فشار آوردند. می دانستیم که آنها تا به صدا درآمدن سوت پایانی به دنبال گلزنی خواهند بود. ما با وجودی که نتوانستیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم ولی شخصیتمان را نشان دادیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.»

لوپس ادامه داد:« منچستری ها بازی را به نفع خود می دیدند و ما نمی دانستیم که چطورباید بازی را پیش ببریم. اخراج نانی، خیلی سرنوشت بازی را مشخص کرد. ما می بایست دو بار دروازه منچستررا بازمی کردیم و موفق به انجام این کار شدیم.»

بخش پایانی صحبت های دیگو لوپس درمورد هفته ای رویایی بود که با رئال مادرید پشت سرگذاشته:« ما هفته ای فراموش نشدنی را سپری کردیم. به سه برد ارزشمند مقابل دوتیم فوق العاده بزرگ دست یافتیم ولی باید همچنان به این فشار ادامه دهیم؛ چون زمان زیادی تا پایان فصل اقی است. این گام خیلی خوبی است؛ ولی هنوز دو یا سه گام دیگر باقی است.»

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/05_03_2013/ronaldo23.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کاکا: فکر می کنم که با صعود رئال مادرید به دور بعد عدالت رعایت شد
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:10 | بازدید : 234 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 کاکا: فکر می کنم که با صعود رئال مادرید به دور بعد عدالت رعایت شد

کاکا، ستاره برزیلی باشگاه مادریدی که در دقایق پایانی نیمه اول بازی این تیم مقابل منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش وارد زمین شد، در پایان این مسابقه به آنالیز عملکرد تیمش پرداخت

رئال مادرید بعد از برد 1-2 دراین بازی توانست به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

کاکا در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« داور مسابقه مجبور است که خیلی سریع تصمیم گیری کند. فکر می کنم که با صعود رئال مادرید به دور بعد عدالت رعایت شد. فوتبال برای همین خوب است. اوضاع خیلی سریع تغییر می کنند؛ مثلا در طول ده روز...این نتایج به ما روحیه فراوانی می دهد تا به دنبال کسب دهمین قهرمانی اروپایی رئال و قهرمانی در رقابت های این فصل جام حذفی اسپانیا باشیم.»

کاکا در مورد اخراج نانی در بازی 3شنبه شب گفت:« بازی کردن با 10 بازیکن کار آسانی نیست. با اخراج یک بازیکن کار به شدت پیچیده می شود. نمی دانم که ایا کارت قرمز نانی عادلانه بود یا نه. خیلی خوب درک نکردم که چه اتفاقی افتاد. گذشته ها گذشته و حالا باید رو به جلو نگاه کرد. من در آستانه گلزنی بودم ولی توپم به تیرک خورد. ولی این مهم نیست. من واقعا خوشحالم که به دور بعد صعود کرده ایم. چون صحنه اخراج نانی را دقیق ندیده ام، ترجیح می دهم دراین باره حرف نزنم.»

کاکا ادامه داد:« من از عملکرد تیم واقعا راضی هستم. شاید این بازی بهترین بازی ممکن از سوی ما نبود، ولی همین که توانستیم از این مرحله به دور بعد برسیم، واقعا حس خوبی است. سرمربی تیم به من گفته بود که چطور باید کارکنیم. الان باید به بازیهای بعدی فکر کنم و ببینیم که در دور بعد لیگ قهرمانان اروپا به چه تیمی برمی خوریم.»

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/30_09_2012/ronaldo7.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روی کین:تصمیم داور برای اخراج نانی صحیح بود
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:9 | بازدید : 304 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 روی کین:تصمیم داور برای اخراج نانی صحیح بود

روی کین، بازیکن سابق منچستریونایتد درپایان بازی این تیم مقابل رئال مادرید که با شکست و حذف شیاطین سرخ از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، به مرور تصمیمات داوری در این بازی پرداخت.

کین در مورد تصمیم آقای چاکر، داور ترکیه ای نبرد سه شنبه شب اولدترافورد برای اخراج کردن نانی، به خاطر ضربه ای که با پایش به شکم آلوارو آربلوا وارد کرد گفت:« به نظر من تصمیم داور، تصمیم درستی بود. نمی دانم که آیا نانی می خواست این کار را انجام دهد یا نه. ولی او باید هوشیار باشد که آیا بازیکنانی در دور و برش هستند یا نه . واقعا او فکر می کرد که در یک فاصله و فضای 20 متری تنهاست؟»

روی کین در شبکه تلویزیونی انگلیسی آی.تی.وی به بررسی کارشناسانه بازی سه شنبه شب پرداخت.

اخراج نانی از زمین مسابقه، ریتم بازی را کاملا تغییر داد و درنهایت رئال مادرید توانست تا با نتیجه 1-2 مقابل میزبانش به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد

http://www.ronaldo7.net/news/2013/03/cristiano-ronaldo-643-nani-red-card-foul-against-arbeloa-in-manchester-united-vs-real-madrid-for-the-champions-league-2013.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مورینیو:از صعود تیمم خوشحالم ولی از عملکرد شاگردانم راضی نیستم
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:9 | بازدید : 285 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 مورینیو:از صعود تیمم خوشحالم ولی از عملکرد شاگردانم راضی نیستم

در پایان بازی سه شنبه شب ورزشگاه اولدترافورد و قبل از آنکه سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس خبری شرکت کنند، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه رئال مادرید جملاتی با شبکه تلویزیونی تی.وی.ایی اسپانیا و اسکای سپورت صحبت کرد و به آنالیز شرایط بازی پرداخت.

او در این صحبت ها به تمجید از دیگو لوپس پرداخت و خشم فرگوسن از داور مسابقه را کاملا درک کرد.دراینجا می  توانید متن صحبت های مورینیو به روایت آ.اس را مطالعه کنید:

آنالیز بازی: من از صعود تیمم احساس خوشبختی می کنم ولی از تیمم توقع بیشتری داشتم. ما بازی خوبی انجام ندادیم ولی به خوبی از ده تا 15 دقیقه بعد از اخراج بازیکن حریف بهره بردیم. لوکا سرنوشت بازی را تغییر داد چون با ورودش به زمین دینامیک و خلاقیت را به تیم آورد. ولی تیم حریف با وجود ده نفره بودن هم برای ما مشکلاتی را خلق کرد. یونایتد از نظر فیزیکی قدرتمند است. می دانستیم که آنها با تمام توان می جنگند. از صعود تیمم خوشحالم ولی از عملکرد شاگردانم راضی نیستم

وحشت در نیمه اول:  نیمه اول بازی کاملا طبیعی است که این طور باشد. ما زیاد ریسک نکردیم و یونایتدی ها هم همین طور. نیمه اول بازی بی نمک بود ولی این یک بازی حذفی بود. اول آنها به گل رسیدند و ما یک گل تا به تساوی کشیدن بازی فاصله داشتیم ولی با اخراج بازیکن حریف، دقیقا مثل بازی مان مقابل بارسلونا شد. دیگو لوپس بهترین بازیکن زمین بود

بازی فوق العاده دیگو لوپس:  زمانی که دروازه بان تیمت، بهترین بازیکن مسابقه است و یازده نفره مقابل حریف ده نفره کار می کنی، این نشانه این است که بازی را آنطور که باید و شاید تحت کنترل نداری. خدیرا، ژابی و لوکا بازیکنان تیم ما برای پاسکاری هستند. باید با سختی کشیدن اشنا باشیم و با شیوه برد در این شرایط آشنایی  داشته باشیم. فرگوسن  در دقایق پایانی بازی، دقایق از دست رفته و حفظ شده زیادی را شاهد بود

عدم رضایت فرگوسن از داوری: من دو سال پیش و در صحنه اخراج په په همین حس را داشتم ولی در آن زمان یک تفاوت بزرگ وجود داشت. در آن صحنه، یک تمارض را شاهد بودیم ولی دراین بازی نه. خطای نانی، خطایی بود که روی آربلوا مرتکب شد و تصمیم داور بدین ترتیب بود. من نمی خواهم قضاوت کنم.برای من ساده است بگویم که تیم بهتر، باخت.

http://u.goal.com/260900/260966hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فرگوسن- مورینیو؛ هفتمین پیروزی آقای خاص
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:8 | بازدید : 277 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 فرگوسن- مورینیو؛ هفتمین پیروزی آقای خاص

9 سال قبل بود که مورینیو با پورتو توانست منچستریونایتد از لیگ قهرمانان حذف کند. در این مدت آنها 13 بار دیگر مقابل هم قرار گرفتند که در این بین مورینیو با 6 پیروزی و تنها دو شکست، حسابی مچ فرگوسن را خوابانده است. در این بین 5 رویایی این دو نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

البته پیش از دو دیدار این فصل منچستریونایتد و رئال، این دو چهار سال قبل و در همین مرحله از رقابت های چمپیونزلیگ با هم روبرو شده بودند. در آن زمان مورینیو هدایت اینتر را برعهده داشت و منچستریونایتد موفق شده بود در مجموع دو دیدار 2-0 پیروز شود. حالا بعد از 4 سال، مورینیو انتقام آن شکست را از فرگوسن گرفت تا یک هفته رویایی را پشت سر بگذارد. البته او به خوبی می داند که اگر نتواند با رئال دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد، کسی این پیروزی های درخشان را به یاد نخواهد سپرد.  

http://u.goal.com/254400/254476hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مصدومیت عضلانی، دلیل تعویض زودهنگام دی ماریا
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:4 | بازدید : 374 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 مصدومیت عضلانی، دلیل تعویض زودهنگام دی ماریا

ستاره آرژآنتینی باشگاه مادریدی در دقیقه 44 بازی 3شنبه شب ورزشگاه اولدترافورد دچار گرفتگی عضلانی شدو مجبور به ترک زمین مسابقه گردید. او اندکی قبل از اتمام نیمه اول بازی، زمین را ترک کرد و به رختکن رفت و کاکا جای او را در زمین مسابقه گرفت.

دلیل مصدومیت دی ماریا، دوی سریع او برای استارت زدن در یک حرکت بود و بلافاصله بعد از این استارت سریع، او روی زمین افتاد و فهمید که نمی تواند کار را ادامه دهد. طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، ژوزه مورینیو بلافاصله بعد از دیدن این صحنه از کاکا خواست تا خودش را گرم کرده تا به جای دی ماریا وارد زمین شود. این تعویض در دقیقه 44 انجام شد ؛ آن هم در حالی که دی ماریا با چهره ای درهم و گرفته از آن سوی میدان روانه رختکن شده بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
منچستریونایتد 1 – رئال مادرید 2: رونالدو قلعه ی سابقش را فتح کرد اما خوشحالی نکرد!!!
چهار شنبه 16 اسفند 1391 ساعت 14:3 | بازدید : 275 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

منچستریونایتد 1 – رئال مادرید 2: رونالدو قلعه ی سابقش را فتح کرد اما خوشحالی نکرد!!!

کریس رونالدو حذف تیم سابقش را رقم زد؛ در دیداری که منچستریونایتد دقایق بسیاری را با اخراج نانی با ده نفر بازی کرد. رونالدو شب آرامی را می‌گذراند اما سرنوشت را او بود که رقم زد.

رئالی‌ها هفته‌ای رویایی را پشت سر گذاشتند. آنها دو بار بارسلونا را بردند و در اولدترافورد هم پیروز شدند.

سر الکس فرگوسن با تصمیمی بسیار شجاعانه وین رونی را روی نیمکت گذاشته بود و رایان گیگز هم هزارمین باز‌ی‌اش با پیراهن منچستریونایتد را انجام می‌داد.

طرفداران پیش از بازی هنگامی که نام رونالدو در ورزشگاه اعلام شد او را به‌شدت تشویق کردند. او هم دستش را به نشانه قدردانی از آنها بلند کرد.

یونایتد بازی را در اختیار داشت و در دقیقه 21 می‌توانست به گل برسد اما ضربه سر نمانیا ویدیچ به تیر دروازه برخورد کرد و سپس دنی ولبک در موقعیت آفساید توپ را گرفت ولی آن فرصت عالی را هم نتوانست گل کند و دیه‌گو لوپس توپ را گرفت!

لوپس در نیمه اول چند واکنش خوب دیگر هم داشت. اما او در نیمه دوم نمی‌توانست روی گل یونایتد کاری انجام دهد.

منچستری‌ها در دقیقه 48 حمله‌ای همه‌جانبه داشتند و به گل رسیدند. دو شوت بازیکنان یونایتد را مدافعان مادرید بلوکه کردند. توپ داشت بیرون می‌رفت که رافائل واران با اشتباهی بزرگ آن را به نانی سپرد. دنی ولبک روی سانتر او تاثیر گذاشت و توپ در نهایت با پای سرخیو راموس وارد دروازه شد.

اما اتفاق مهم بازی در دقیقه 56 روی داد. نانی تلاش کرد توپی که روی هوا بود را با پا بزند اما آربلوا از راه رسید و پای نانی به آربلوا خورد. جنیت چاکر، داور بازی نانی را با کارت قرمز جریمه کرد؛ آن‌چه که با اعتراض فراوان بازیکنان و مربی منچستریونایتد همراه شد.

مورینیو لوکا مودریچ را به‌جای آربلوا به میدان آورد و همین بازیکن کروات بود که در دقیقه 66 گل مساوی را زد. او توپ را در پشت محوطه جریمه گرفت، در عرض حرکت کرد و از تام کلورلی گذشت و با شوتی بسیار زیبا توپ را به کمک تیر دروازه به تور رساند.
سه دقیقه بعد بود که رئال گل دوم را زد و کار برای یونایتد ده‌نفره فوق‌العاده دشوار شد. گونسالو ایگواین توپ را با ضربه‌ای محکم به محوطه جریمه فرستاد. رونالدو در تیر دورتر با شم گل‌زنی بالایش از راه رسید و توپ را در حالتی نامتعادل به گل تبدیل کرد.

یونایتد تلاشی نافرجام برای زدن دو گل داشت. آنها در حد خود تلاش کردند که به گل برسند اما کار با ده نفر دشوار بود.

رئال در آخرین دقایق بازی دست به چند حمله خطرناک زد که روی یکی از آنها شوت کاکا به تیر دروازه برخورد کرد و نزدیک بود توپ با برخورد با داوید دخئا به درون دروازه بغلتد و در دو صحنه دیگر هم دخه آ شوت های محکم رونالدو را دفع کرد.

در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید و رئال به دور بعد راه یافت.

http://u.goal.com/260900/260943hp2.jpg



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پیش بازی منچستریونایتد - رئال مادرید(لیگ قهرمانان اروپا)دور برگشت
سه شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:59 | بازدید : 397 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

منچستر یونایتد - رئال مادرید : بازگشت رونالدوی 93 میلیون یورویی به تئاتر رویاها

دیدار رفت این دو تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با تساوی 1-1 به پایان رسید و سه شنبه شب از دور برگشت، رونالدو نخستین بار پس از ترک یونایتد به اولدترافورد بازمی گردد

برای ژوزه مورینیو خبر خوب بازگشت به ترکیب ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان نخست رئال مادرید در این بازی حساس می باشد،بازیکنی که از تاریخ 23 ژانویه به دلیل مصدومیت از ناحیه دست از میادین به دور بوده اما باید دید آیا این ملی پوش تیم فوتبال اسپانیا می تواند با رسیدن به آمادگی کامل در این بازی بزرگ تیمش را همراهی کند یا نه.

مارسلو مدافع پس از سپری کردن مصدومیتش سخت در تلاش برای بازگشت به میادین است و در صورت رسیدن به این بازی جایگزین فابیو کوئنترائو در سمت چپ خط دفاعی رئال مادرید خواهد شد.

ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید در پیروزی اخیرش برابر بارسلونا در لالیگا به چند بازیکن کلیدی خود استراحت داد،بنابراین انتظار می رود تا آلوارو آربلوآ،سامی خدیرا،آنخل دی ماریا،مسعود اوزیل و کریستیانو رونالدو برای این بازی به ترکیب اصلی بازگردند.

در سوی دیگر برای منچستر یونایتد،فیل جونز که دور رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد در حال حاضر حضورش برای بازی سه شنبه شب هنوز مشخص نیست هر چند که احتمالا از تام کلورلی در خط میانی استفاده خواهد شد.

با تمام این اوصاف انتظار می رود تا پس از آنکه بازی برابر نورویچ سیتی را به دلیل ابتلا به سرماخوردگی از دست داد حالا بتواند در بازی سه شنبه شب تیمش را همراهی کند.

در قلب خط دفاعی به احتمال فراوان یک بار دیگر جانی اوانس و اینگلیشمن زوج خط دفاعی شیاطین سرخ را تشکیل می دهند در حالی که نمانیا ویدیچ که در بازی اخیرش تیمش حضور داشت ،مصدوم و به این بازی نمی رسد

منچستر یونایتد

De Gea
Rafael, Evans, Ferdinand, Evra
Carrick, Cleverley
Welbeck, Rooney, Kagawa
Van Persie

رئال مادرید

Lopez
Arbeloa, Varane, Ramos, Coentrao
Khedira, Alonso
Di Maria, Ozil, Ronaldo
Benzema

Cristiano Ronaldo of Manchester United


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 11