عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 8030
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 173
:: بازدید سال : 644
:: بازدید کلی : 8030

RSS

Powered By
loxblog.Com

تعریف و تمجید رونالدو و دوستان از سامی خدیرا
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 21:19 | بازدید : 221 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

تعریف و تمجید رونالدو و دوستان از سامی خدیرا

سامي خديرا از دوران حضورش در باشگاه رئال مادريد ابراز رضايت کرد و اظهارداشت: حضور در رئال مادريد زمان خوش‌شانسي من بوده است. زندگي‌ام در رئال مادريد بي‌عيب و نقص است.

وي ادامه داد: در اسپانيا تا حد زيادي احساس در خانه بودن دارم و همه آنچه مي‌توانم در اين باره بگويم اين است که از زماني که به اين باشگاه پيوستم، خوش‌شانس‌ترين آدم روي زمين هستم.

هافبک آلماني رئال بهترين لحظاتش را در باشگاه سپري مي‌کند؛ هواداران متوجه تلاش فراواني که او براي تيم انجام مي‌دهد، هستند و خديرا مي‌داند که هميشه تحت حمايت هواداران، هم‌تيمي‌ها و مورينيو است.

 مورينيو: خديرا بايد سال‌ها در رئال بماند

مورينيو آينده درخشاني براي خديرا در رئال مادريد پيش‌‌بيني کرده و گفته است: خديرا بايد سال‌هاي زيادي در اين باشگاه بماند. چرا بازيکني به باهوشي او بخواهد تيم را ترک کند؟ سامي کارهاي حيرت‌انگيزي انجام مي‌دهد و به خوبي توانسته انتخاب اول در پست خودش باشد.

 اوزيل: بازي در کنار خديرا به من اعتماد به نفس مي‌دهد

اوزيل که بهترين دوست خديرا است، درباره وي گفت: او فرد مهمي در زندگي شخصي براي من است. او در رئال برادر من است. بازي کردن در کنار او و ديدن هر روز او به من اعتماد به نفس زيادي مي‌دهد.

کريستيانو رونالدو نيز به تمجيد از هافبک آلماني پرداخت و گفت: او زياد شوخي نمي‌کند، اما وقتي لطيفه‌اي تعريف مي‌کند، از خنده روده‌ بر مي‌شوي. سامي بازيکن بزرگي در رئال مادريد است؛ هم درون زمين و هم خارج از آن.

http://u.goal.com/178600/178610hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کریس رونالدو، سفیر حفظ جنگل های اندونزی
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 1:27 | بازدید : 238 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

کریس رونالدو، سفیر حفظ جنگل های اندونزی

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، به عنوان سفیر Mangrove Care Forum که در زمینه حفظ گیاهان در اندونزی فعالیت می کند، معرفی شد.

تامی ویناتا، بنیانگذار این پروژه، معتقد است که رونالدو می تواند به افزایش آگاهی در زمینه حفظ پوشش گیاهی که مانع از تغییرات آب و هوایی در این کشور می شود، کمک کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من واقعا خوشحال و هیجان زده ام که رونالدو پذیرفت تا از فعالیت ما در زمینه حفاظت از جنگل های منگ رووز در اندونزی حمایت کند.

رونالدو بهترین سفیر برای نجات این جنگل ها خواهد بود زیرا یک الگو است و توجهات زیادی را می تواند به خود جلب کند. تمام جامعه اندونزی باید در حفظ این جنگل ها کوشا باشند."

رونالدو که اولین بار در سال 2004 از اندونزی دیدار کرد، در این مورد گفت:" از اینکه می توانم در حفاظت از این جنگل ها نقش داشته باشم، بسیار خوشحالم. من بعد از سونامی سال 2004 در اندونزی بودم و آن خسارات، تاثیر زیادی روی من گذاشت.  

می دانم که جنگل های منگ رووز می توانند تاثیر قابل توجهی روی اکوسیستم داشته باشند. حفظ این جنگل ها می توانند زندگی های زیادی را حفظ کند و از بین رفتن آن، طبیعت را خراب می کند."

http://u.goal.com/262800/262801hp2.jpg



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آمار فروش پیراهن در مادرید ؛ تجارت قرن به لطف کریستیانو
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 1:25 | بازدید : 244 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 آمار فروش پیراهن در مادرید ؛ تجارت قرن به لطف کریستیانو

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید نه تنها یکه تاز تیمش در زمین چمن است و مبدل به ستاره شماره یک تیم کهکشانی شده است، بلکه فروشگاه رسمی باشگاه رئال مادرید را نیز عملا در اختیار خودش و پیراهن هایش می بیند؛ شاید بهتر باشد بگوئیم که فروشگاه روی فروش پیراهن های او می چرخد. آمادگی فیزیکی و تغییر چهره رونالدو که او را مبدل به شخصیت جذاب تر و محبوب تری نموده، باعث شده تا آمار فروش پیراهن او در سال جدید میلادی افزایش چشمگیری داشته باشد. میزان محبوبیت کریس به حدی هست که دیگر کاسیاس هم در گود رقابت بااو جایی ندارد. CR7 لیدر بلامنازع فروش پیراهن های باشگاه رئال.

جنون کریس از اوایل رقابت های این فصل و دقیقا از ماه اکتبر شروع شد. در همان زمانی که رونالدو اعلام کرد که ناراحت است و این ناراحتی اش را درمیکسد زون بعد از بازی با گرانادا ابراز کرد.بعد از آن بود که رونالدو محبوب تراز هرزمان دیگری شد. مسئولان باشگاه رئال مادرید و البته کمپانی آدیداس که طراحی و تولید لباسهای تیم مادریدی را برعهده دارند، هیچ وقت محبوبیتی این چنینی را به یاد ندارند. حتی در دوران ظهور و درخشش بکام و زیدان در رئال مادرید هم چنین فروشی برای پیراهن ستاره ها سابقه نداشته ولی میزان فروش پیراهنهای رونالدو در مادرید غیرقابل باور و مهارناپذیر است و با وجودی که هنوز آمار و ارقام رسمی ای دراین باره منتشر نشده ولی طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، رونالدو با سرعت زیادی از ستاره های سابق تیم کهکشانی پیشی گرفته است.
مسئولان کمپانی آدیداس حالا با دوگانگی ای برخورد کرده اند؛ چرا که خود رونالدو به صورت فردی و شخصی با کمپانی نایک همکاری می کند. شماره  7 و نام کریستیانو رونالدو پردرخواست ترین نام و شماره از سوی مشتریان هستند و کارمندان فروشگاه مادریدی روزی صدها پیراهن با نام او حکم می کنند.
رئال مادرید عملا مبدل به یک ماشین پولسازی از طریق مارکتینگ بازیکنان فوتبالش شده است.
 کافی است که دور کوچکی در فروشگاه رسمی باشگاه سانتیاگو برنابئو بزنید تا دریابید که این فروشگاه، پرفروش ترین فروشگاه فوتبالی دنیاست. در روزهایی که بازی در ورزشگاه برگزار می شود، ورود به فروشگاه برنابئو کاری غیرممکن است و برای این کار باید حدود 20 دقیقه در صف ایستاد. طبق مطالعه اسپورت اینتلیجنس، رئال مادرید ومنچتسریونایتد باشگاه هایی هستند که بیشترین فروش پیراهن را در سرتاسر دنیا دارند؛ حدود یک و نیم میلیون پیراهن در طول هر فصل.

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/07_10_2012/ronaldo31.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مدیر اجرایی رئال: ما به دنبال قهرمانی در همه جام ها هستیم
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 1:17 | بازدید : 219 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 مدیر اجرایی رئال: ما به دنبال قهرمانی در همه جام ها هستیم

میگل پاردسا، مدیر اجرایی رئال، به رقبای این تیم هشدار که کهکشانی ها به دنبال قهرمانی در همه رقابت های ممکن هستندو

شاگردان مورینیو در رقابت های این فصل لالیگا نتایج چندان خوبی کسب نکردند و در حال حاضر 13 امتیاز با بارسای صدرنشین فاصله دارند اما همچنان از شانس بالایی برای قهرمانی در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ برخوردارند.

پاردسا در گفتگو با مارکا گفت:" هدف قهرمانی در همه رقابت هاست. ما اهمیتی نمی دهیم که بقیه چه کار می کنند؛ ما روی بازی های خودمان تمرکز داریم."

او همچنین بازی های دیه گو لوپس، دروازه بان جدید رئال، که در غیاب کاسیاس مصدوم، نمایش های بسیار خوبی ارائه داد، را تحسین کرد و گفت:" ما لوپس را به خدمت گرفتیم تا به ما کمک کند. ما از عملکرد او بسیار راضی هستیم. باید ببینیم وقتی کاسیاس برگردد، چه تصمیمی گرفته خواهد شد."

آینده مورینیو در سانتیاگو برنابئو یکی از موضوعاتی است که در مورد آن صحبت های زیادی شده اما پاردسا ترجیح می دهد در مورد شایعات صحبت نکند.

" من در مورد مورینیو صحبت نمی کنم."

Cristiano Ronaldo and Real Madrid players purple shirts and jerseys, in Real Madrid 2013


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کارانکا: قرارگرفتن در جریان بازی برایمان سخت بود
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 1:8 | بازدید : 237 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

کارانکا: قرارگرفتن در جریان بازی برایمان سخت بود

آیتور کارانکا، دستیار ژوزه مورینیو در باشگاه رئال مادریددر پایان دیدار تیم مادریدی مقابل سلتا ویگو، درسالن کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

دراینجا می توانید متن صحبت های او به گزارش آ.اس را مطالعه کنید

مهاجمان تیم: مهم این است که تیم موقعیت های گلزنی خلق کند. پارسال مهاجمان خیلی در جریان بازی مشارکت می کردند ولی امسال اوضاع مثل سال قبل نیست. البته با گذشت زمان، آنها هم بیش از پیش درجریان بازی قرار می گیرند

بازی با سلتا: در بیست دقیقه ابتدایی سختی زیادی کشیدیم تا بتوانیم در جریان بازی قرار بگیریم.ما راه مناسبی برای قرارگرفتن در جریان بازی پیدا نکردیم ولی در 15 دقیقه پایانی مسابقه کنترل بازی را بیش از پیش در دست گرفتیم ولی از گل خبری نبود. آنها هم چندین فرصت گلزنی داشتند و ما تدریجا فرصت هایی را خلق کردیم. هرچند که در پایان بازی آنها می توانستند بازی رابه تساوی بکشانند که اینطور نشد

سلتا ویگو: این تیم از بازیکنان خانگی زیادی بهره می برد و بازیکنان باکیفیتی هم دارد. سخت است بگوئیم که آیا آنها جزو سه تیمی هستند که به دسته پائین تر سقوط می کنند یا خیر ولی به شدت در حال تلاشند

http://u.goal.com/223200/223281hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس های کریس در دیدار با سلتاویگو
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 1:1 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

عکس های کریس در دیدار با سلتاویگو

Cristiano Ronaldo funny facial expression, in Celta de Vigo 1-2 Real Madrid, in 2013

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: عکس ها , عکس های بازی ها , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
رئال 2013، رئال شکست ناپذیر
دو شنبه 21 اسفند 1391 ساعت 1:54 | بازدید : 259 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

رئال 2013، رئال شکست ناپذیر

رئال مادرید با شروع سال 2013 برگ تازه‌ای را ورق زد. این تیم پس از پایان ناامید کننده در سال 2012 که به خداحافظی زودهنگام قوهای سپید از قهرمانی در لالیگا منجر شد، پس از تعطیلات سال نو به دوران اوج خود بازگُشت.

درست است که برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لالیگا بسیار دیر شده است؛ اما واکنش آنها برای اینکه نشان دهند هنوز هم برای قهرمانی در کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا شانس دارند، بسیار سودمند بود.

رئال مادرید در 9 مسابقه 22 امتیاز به دست آورد؛ یعنی درست به اندازه بارسلونا که با پیروزی مقابل دپورتیوو یک بازی بیشتر از رئال مادرید در کارنامه دارد. شاگردان مورینیو در 7 مسابقه به پیروزی رسیدند، یک تساوی مقابل اوساسونا و یک شکست مقابل گرانادا نیز ثبت کردند. بارسا که صدرنشین لالیگا است، همان تعداد امتیاز را پس از 10 مسابقه به دست آورده است. آبی‌اناری‌ها 7 پیروزی، یک تساوی (والنسیا) و 2 شکست (رئال سوسیه‌داد و رئال مادرید) به ثبت رسانده است.

رئال مادرید پس از بدترین شروع فصلش، تلاش فراوانی کرد و به نظر می‌رسد اکنون شبیه تیم مهار‌ناپذیری شده که فصل گذشته شاهد بودیم.

سفیدپوشان علاوه بر اینکه 22 امتیاز از 27 امتیاز ممکن را به دست آوردند در 5 بازی اخیر رقابت‌های کوپا‌دل‌ری (یک مسابقه مقابل سلتاویگو، 2 مسابقه مقابل والنسیا و 2 مسابقه هم مقابل بارسلونا) شکست نخورده‌اند و یک تساوی و یک پیروزی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان به دست آورده‌اند.

رئال مادرید تاکنون در سال جدید میلادی در 16 مسابقه تنها یک شکست داشته که رکوردی فوق‌العاده برای مورینیو محسوب می‌شود. او می‌تواند امشب مقابل سلتاویگو این روند را ادامه دهد.

http://ronaldodaily.com/gallery/albums/userpics/10001/11~32.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سلتا ویگو 1 – رئال مادرید 2: برد سخت با رونالدو چه شیرینه!
دو شنبه 21 اسفند 1391 ساعت 1:3 | بازدید : 235 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

سلتا ویگو 1 – رئال مادرید 2: برد سخت با رونالدو چه شیرینه!

رئال مادرید در دیداری دشوار در خانه سلتاویگو دو بر یک پیروز شد.

سلتا بازی را خوب آغاز کرد و به‌ویژه یاگو آسپاس درخشان بود. اما مردان ژوزه مورینیو به‌تدریج بر بازی مسلط شدند و چند موقعیت خوب داشتند، مانند ضربه سر کریستیانو رونالدو که در دقیقه 42 به تیر دروازه برخورد کرد.

سرانجام مقاومت سلتا در دقیقه 61 شکست. کرنر لوکا مودریچ به خوبی برگردانده نشد و رونالدو آن را در حالتی سخت گرفت و با چرخش به گل تبدیل کرد.

این برتری سه دقیقه دوام آورد. آگوستو فرناندس روی یک پرتاب سریع اوت توپ را گرفت و با سانتری زمینی آن را ارسال کرد که آسپاس با ضربه‌ای که به په‌په برخورد کرد آن را به گل تبدیل کرد.

دیه‌گو لوپس در این مسابقه اشتباهاتی داشت و یک بار هم در محوطه جریمه توپ را لو داد ولی بخت با او یار بود که سلتا گل دوم را نزد.

مادرید در دقیقه 72 گل دوم را به ثمر رساند. کاکای تازه‌وارد را واراس سرنگون کرد و رونالدو با پنالتی چیپی که زد آن را به گل تبدیل کرد.

در نهایت گونسالو ایگواین چند موقعیت خوب را از دست داد و یک بار هم در سمت مقابل پارک چو یونگ ضربه سری زد که به تیر برخورد کرد و به بیرون رفت.

http://u.goal.com/262500/262543hp2.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سلتاویگو - رئال مادرید : اولین بازی بعد از یک هفته رویایی...
یک شنبه 20 اسفند 1391 ساعت 21:53 | بازدید : 269 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

سلتاویگو - رئال مادرید : اولین بازی بعد از یک هفته رویایی...

ناتسو اینسا دیدار یکشنبه شب تیمش برابر رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست خواهد داد.

مدافعانی چون اوگو مایو و ساموئل هر دو از ناحیه زانو مصدوم و به این بازی نمی رسند اما احتمال بازگشت روبرتو لاگو از آنفولانزایی که گریبانگیرش شد وجود دارد.

ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید نیز مجبور است بدون آنخل دی ماریا تیمش را راهی میدان کند بازیکنی که در جریان پیروزی 1-2 برابر منچستر یونایتد از ناحیه همسترینگ با مصدومیت روبرو شد.

با تمام این اوصاف بسیار بعید است که مورینیو ریسک بازی دادن به سرخیو راموس و ژابی آلونسو بپذیرد پس از آنکه این دو بازیکن با وجود مصدومیت جزئی که برابر منچستر یونایتد داشتند بازی کردند.درحالی که حضور کریستیانو رونالدو هنوز مشخص نیست


این تیم اهل گالیسیایی هز پنج مصاف اخیرش برابر رئال مادرید در لالیگا را متحمل شکست شده

آخرین پیروزی خانگی سلتاویگو برابر رئال مادرید به ماه می سال 2001 بازمی گردد

کریستیانو رونالدوبا گل پیروزی بخش خود برابر منچستر یونایتد تنها از 46 گل بهترین گلزن پرتغالی (اوزه بیو) در رقابت های اروپایی سبقت گرفته


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/09_01_2013/ronaldo6.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فرگوسن: حتی کاسیاس هم نمی توانست مهارهای دیگو لوپس را داشته باشد
یک شنبه 20 اسفند 1391 ساعت 16:6 | بازدید : 220 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

فرگوسن: حتی کاسیاس هم نمی توانست مهارهای دیگو لوپس را داشته باشد

سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه منچستریونایتد در گفتگو با وب سایت رسمی این باشگاه به آنالیز عملکرد دیگو لوپس در درون دروازه تیم رئال مادرید در بازی اخیر یونایتد مقابل رئال پرداخته.

دیگو لوپس در حالی در این بازی درون دروازه رئال بود که ایکر کاسیاس به دلیل مصدومیت همچنان قادر به همراهی تیمش نیست. از همین رو دیگو لوپس سنگربانی رئال را برعهده داشت و با درخشش در بازی برگشت دو تیم در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، برد و صعود کهکشانی ها به دور بعدی رقابت ها را رقم زد.

فرگوسن به تمجید از لوپز گفت:« اگر کاسیاس در این بازی بود، نمی توانست مهارهای لوپس را داشته باشد. مهار موقعیت ولبک در نیمه اول، شوت درون چارچوب فان پرسی و مهار ضربه تماشایی ویدیچ... کاسیاس از این سبک دروازه بان ها نبود که بتواند این ضربات را مهار کند.فکر می کنم که این دیگو لوپس بود که رئالی ها را نجات داد.»

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/05_03_2013/ronaldo23.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 11