عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام مرسی به وبم سر زدی لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کن و نظر یادت نره!

نظرتون در مورد وبم چیه؟؟؟؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان CRIS RONALDO و آدرس saeedronaldo7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 8041
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 108
:: کل نظرات : 31

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 184
:: بازدید سال : 655
:: بازدید کلی : 8041

RSS

Powered By
loxblog.Com

گوتی: بارسایی ها یادشان رفته دو بار حال شان را گرفتیم
پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 23:35 | بازدید : 388 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 گوتی: بارسایی ها یادشان رفته دو بار حال شان را گرفتیم

گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، از بارسایی های خواست با یادآوری دو شکست اخیرشان مقابل رئال، به خاطر پیروزی برابر میلان خیلی خوشحالی نکنند.

آبی و اناری ها سه شنبه گذشته با پیروزی 4-0 مقابل میلان، راهی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شدند؛ این در حالی است که آنها در چند اخیر چندان در شرایط خوبی قرار نداشتند و در فاصله 5 روز دو بار مقابل رئال شکست خوردند.

گوتی در صفحه توئیترش با انتشار عکسی از خوشحالی رائول در نوکمپ مربوط به فصل 99-1998 که هواداران بارسا را دعوت به سکوت کرده بود، نوشت:" یادتان رفته که همین چند وقت اخیر دو بار رئال حال تان را گرفت؟ چقدر بد حافظه شده اید؟"

قرعه مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ فردا در نیون سوئیس برگزار خواهد شد و احتمال رویارویی بارسا و رئال وجود دارد.

http://u.goal.com/210200/210298hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو: میانگین 25 گل در4 فصل ابتدایی در لالیگا
پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:5 | بازدید : 225 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو: میانگین 25 گل در4 فصل ابتدایی در لالیگا

ستاره پرتغالی رئال مادرید، این روزها دراوج است. با دو گلی که در بازی با سلتا ویگو به ثمر رساند، کریس مبدل به اولین بازیکن تاریخ لالیگا گردید که در 4 فصل ابتدایی حضورش در لالیگا، در هر فصل دست کم به 25 گل رسیده.

تنها اوگو سانچس و مسی توانسته اند که برای 4فصل، در طول هر فصل دست کم به 25 گل برسند ولی هیچ یک از این دو، این افتخار را در 4فصل ابتدایی حضورشان در لالیگا کسب نکرده اند.
ستاره مکزیکی در 4 سال اول حضورش در لیگ اسپانیا (در طول سالهای 1981تا 1985 با پیراهن اتلتیکو مادرید) نتوانست پا را از مرز 20 گل درهر فصل فراتر بگذارد.در اولین فصل حضورش در رئال6-1985، بیست و دوگل زد و در 4فصل بعدی بود که توانست تعدادگلهایش را به بالای 25 برساند( 34، 29، 27 و38 گل). از سوی دیگر مسی که با سن و سال کمی کارش را درلالیگا شروع کرد، در4فصل ابتدایی حضورش در بارسا اصلا درترکیب اصلی تیمش نبود.
البته آلفردو دی استفانو هم درنوع خودش رکورددار است. او بهترین شروع گلزنی در تاریخ رقابت های لالیگا را داشته و در 4 فصل ابتدایی حضورش در لالیگا107 گل به ثمر رسانده. آن هم در شرایطی که در آن زمان، هرفصل بابرگزاری 30 بازی به پایان می رسید. البته آمار کنونی گلزنی کریس گویای آن است که او در هر بازی به صورت میانگین به 1.08 گل می رسد و دی استفانو در هر بازی 0.91 گل می زد. رونالدوی برزیلی با میانگین 1.22 گل در طول دوران حضورش در لالیگا در رده های بعدی هستند و پوشکاش و ببتو هم او را تعقیب می کنند ولی هیچ یک از آنها نتوانسته اند که در طول 4 فصل 138 گل بزنند.
رونالدو سال 2013  را با رکورد گلنی فوق العاده ای شروع کرده و این رکورد شروع او در یک سال جدید میلادی است. او تا به اینجا در سال 2013 نوزده گل زده که از 15 گلش در سال 2012 و 12 گلی که در سالهای 2011 و 2008 زده بود پیشی گرفته است. عطش او پایانی ندارد و رکورد او بهتر از مسی است که در سال 2013 به 16 گل رسیده و لوئیس سوارس گلزن اروگوئه ای لیورپول هم تا به اینجای کار 13 گل زده
هشدار رئال مادرید به منچستر یونایتد

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل،سران باشگاه رئال مادرید به مسئولان منچستریونایتد هشدار داده اند تا از تلاش برای جذب کریس رونالدو در تابستان پیش رو دست بکشند.
کریس که هفته گذشته برای اولین بار بعد از جدایی از یونایتددرسال 2009 برای حضور در بازی رئال –منچستر به اولدترافورد بازگشته بود به شدت مورد لطف هواداران این تیم قرار گرفت.حالا به نظر می رسد که سران رئال به شیاطین سرخ یادآوری کرده اند که رونالدو با تیم مادریدی قرارداد دارد و امیلیو بوتراگنیو، مدیرروابط عمومی باشگاه رئال هم اخیرا در صحبت هایی دراین باره گفته:« کریس با ما قرارداد دارد و ما از عملکرد او واقعا راضی و خوشحالیم. ما واقعا خوشحالیم که او در مادرید است؛ چون یک بازیکن حرفه ای است و ازهر نظر مملو از انرژی و انگیزه است. او از زمانی که به اینجا آمده کاملا درخدمت تیم بوده. ما خوشحالیم که او به تیم ما آمده و خوش شانسیم که برای رئال بازی می کند.»

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/07_10_2012/ronaldo31.jpg

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تعيين سرنوشت مورينيو با رئال تا 10 فروردين
پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:5 | بازدید : 216 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

تعيين سرنوشت مورينيو با رئال تا 10 فروردين

در شرايطي که طي ماه‌هاي گذشته اخبار پراکنده‌اي در مورد احتمال حضور وي در تيم‌هاي انگليسي، ايتاليايي و حتي فرانسوي گزارش شده، گزارشگر اين نشريه چاپ لندن معتقد است اخباري در دست دارد که مشخص مي‌کند تا پايان ماه مارس (10 فروردين 92) مربي 3 سال گذشته کهکشاني‌ها با فلورنتينو پرس، مدير باشگاه جلسه خواهد گذاشت تا در مذاکرات مشخص شود او به همکاري با اين تيم متمول ادامه مي‌دهد يا اين که تابستان رهسپار تيم جديدي خواهد شد.

براساس اين گزارش تيم‌هاي چلسي از ليگ برتر انگليس، اينترميلان از کالچو ايتاليا و پاري‌سن‌ژرمن از لوشامپيونه فرانسه به طور جدي دنبال جذب مربي پرتغالي هستند. حتي دو تيم شهر منچستر (يونايتد و سيتي ) نيز نيم نگاهي به همکاري با اين مربي توانمند دارند.

http://www.shiaupload.ir/images/80003587578313045030.jpg


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
رونالدو : این فصل اوضاع برایم بهتر از قبل است
پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:4 | بازدید : 204 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 رونالدو : این فصل اوضاع برایم بهتر از قبل است؛ممکن است که امسال بهترین سال ما باشد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحت هایی از اهداف کهکشانی ها در طول این فصل صحبت کرده.او که در رویدادی تبلیغاتی شرکت کرده بود در این باره گفت:« هنوز زمان زیادی برای فتح دهمین قهرمانی اروپایی رئال باقی مانده. باید فروتن بود. ممکن است که امسال بهترین سال ما باشد. اهداف ما قهرمانی در جام حفی و لیگ قهرمانان اروپا هستند. امسال اوضاع برای من هم بهتر از فصل قبل است و به همین خاطر هم هست که با اعتماد به نفس بیشتری کار می کنم.»

او که در مراسم تبلیغاتی بانکو اسپیریتو سانتو شرکت کرده بود در ادامه صحبت هایش گفت:« خیلی سخت است که از الان بخواهیم بگوئیم که دهمین قهرمانی اروپایی مان را به دست می آوریم. چون هنوز نبردهای زیادی برای جنگیدن پیش روی ما باقی مانده ولی تیم ما در شرایط خوبی است. ما در دو بازی مقابل بارسلونا و بازی مقابل منچستر به پیروزی رسیدیم و تیم با اعتماد به نفس و پرانگیزه است. الان باید فروتن باشیم. چون هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده.»

این ستاره پرتغالی در ادامه صحبت هایش گفت:« از نظر فردی اوضاع برای من خیلی خوب پیش می رود و فقط به کمک رسانی به تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی فکر می کنم. چرا که قهرمانی در لالیگا برایمان سخت و پیچیده است.»

http://uploadpa.com/beta/12/egvwrbboaqrnbfvdk1s8.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مورینیو:امیدوارم به خاطر صلاح دنیای فوتبال هم که شده،کریس تا 39 سالگی بازی کند
پنج شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 18:3 | بازدید : 216 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

 مورینیو:امیدوارم به خاطر صلاح دنیای فوتبال هم که شده،کریس تا 39 سالگی بازی کند

روزنامه سان امروز مصاحبه ای اختصاصی با ژوزه مورینیو را منتشر کرده. این گفتگو بعد از هفته خوبی که ژوزه مورینیو برروی نیمکت مربیگری رئال مادرید پشت سرگذاشته انجام شده . مورینیو در این گفتگو در مورد اینده اش برروی نیمکت مربیگری رئال صحبت کرده و گفته:« تصمیماتم برپایه قهرمان شدن و نشستن اتخاد نمی شود.»

او به علاوه درمورد رایان گیگز و کریستیانو رونالدو هم صحبت کرده است.

متن این گفتگو را به گزارش روزنامه آ.اس مطالعه کنید:

آینده ات در رئال مادرید به قهرمان شدن یا نشدن تیم در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد؟

من تصمیماتم را برمبنای قهرمان شدن یا نشدن نمی گذارم. هر روز با فکر کردن به باشگاه در بالاترین سطح ممکن به کارم ادامه می دهم و هیچ وقت نگران خودم نمی شوم

*هفته فوق العاده ای را در رئال پشت سرگذاشتی. بعد از پیروزی مقابل منچستریونایتد و دو بار هم برد مقابل بارسلونا

بله. هته خوبی مملو از پیروزی بود. ولی من روند پیروزیهای متوالی بیشتری هم دارم. بهترین روند کسب سه پیروزی بود که باعث شد ما به سه جام قهرمانی با اینتر برسیم. ما در جام حذفی مقابل رم به پیروزی رسیدیم. بعد از آن مقابل سیه نا پیروز شدیم و قهرمان سری آ شدیم و سومین بردمان ، برد مقابل بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. شاید با این موفقیت هایی که گفتم بتوانید درک کنید که چرا بعد از پیروزی در اولدترافورد برای شادی تا کره ماه نرفتم .. درست است که برد در اولدترافورد خیلی مهم بود و راه را برای ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باز کرد ولی نمی دانیم که در دور بعد لیگ قهرمانان اروپا چه کار خواهیم کرد، چون این رقابتها مملو از تیم های بزرگ است. در حال حاضر آرام هستم و احساس خوبی دارم

*همیشه رایان گیگز را تحسین می کنید. بازیکنی که در بازی با رئال هزارمین بازی اش در دنیای فوتبال را جشن گرفت

فوق العاده، تنها واژه ای است که برای توصیف رایان گیگز به  ذهنم می آید. من قبل از آغاز بازی در داخل تونل رختکن با او صحبت کردم. شیوه ای که او برای 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد، فوق العاده بود. نمی توان کلمه دیگری انتخاب کرد.من بر این باورم که سرالکس فرگوسن هم احترام فراوانی برای رایان گیگز و پل اسکولز قائل است ؛ او ازوقتی که این دو خیلی کوچک بودند، آنها را می شناخته و می داند که آنها چقدر خوب هستند و چه کارهایی می توانند برای تیم انجام دهند. در منچستریونایتد ترکیبی از بازیکنان با سن های مختلف را می بینیم و این برای جوانان مهم است که در اطرافشان چنین بازیکنانی را ببینند.

می توانی کریس را تصور کنی که مثل گیگز در39 سالگی فوتبال بازی می کند؟

مطمئنم که کریس می تواند در این سن هم در سطح خیلی بالایی بازی کند. ولی نمی دانم که خودش این را می خواهد یا نه. گیگز و اسکولز خواستند و توانستند. فقط امیدوارم که به خاطر صلاح دنیای فوتبال هم که شده، کریس این را بخواهد

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-599-and-jose-mourinho-posing-for-a-photo-with-the-fifa-balon-dor-award.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تصاویر جشن تولد کوئنترائو
چهار شنبه 23 اسفند 1391 ساعت 12:47 | بازدید : 370 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

عکس های جشن تولد کوئنترائو

عکس کریستیانو رونالدو در حال رانندگی لامبورگنی خود ، روز یکشنبه توسط خبرنگار مارکا شکار شد . او به رستوران ال تراسگو در مادرید می رفت تا در جشن تولد 25 سالگی فابیو کوئنت رائو که مارسلو و په په هم در آن بودن دشرکت کنند . 
این بازیکنان به همراه خانواده هایشان از یک شب آرام لذت بردند تا با آرامش آدامه ادامه فصل شوند . این سه مهمان در بهترین دورانشان در رئال مادرید هستند . رونالدو که آقای گل لالیگاست در شرایط خوبی است ، تواد هموطنش را در کنار مارسلو و په په جشن گرفت .

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/03/12/futbol/equipos/real_madrid/1331535461_extras_noticia_foton_7_0.jpg

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: عکس ها , عکس های ساخت هواداران , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...
شادترین تولد 25 سالگی ممکن برای کوئنت رائو
چهار شنبه 23 اسفند 1391 ساعت 12:41 | بازدید : 238 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

شادترین تولد 25 سالگی ممکن برای کوئنت رائو

کوئنت رائو در حالی یکشنبه 25 سالگی خود را جشن گرفت که در بهترین روزهایش از زمان پیوستن به رئال بسر می برد . او دفاع چپ فیکس تیم شده و مارسلو را نیمکت نشین کرده است . 

مدافع پرتغالی مشکلات گذشته را فراموش کرده است . او پس از آن که در اولین تمرین سال جدید بی انضباطی کرد و غایب شد ، با جریمه سنگین از سوی مورینیو مواجه شد . پس از آن بود که به خودش آمد و گذشته ها را فراموش کرد .

مارسلو در بازگشت از مصدومیتش اضافه وزن داشت و همین باعث شد که مورینیو به هموطنش فرصت دوباره بدهد . این بار بازیکن پرتغالی فرصتش را خراب نکرد . تا کنون در این فصل 1772 دقیقه بازی کرده که خیلی بیشتر از 1019 دقیقه مارسلوست . کوئنت رائو هم در نیوکمپ و هم در اولدترافورد فیکس بود و حالا باعث شده که مارسلو فقط در بازیهای کم اهمیت مثل بالایدوس در ترکیب قرار گیرد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
کریس رونالدو حین بازی با ویگو از پنل گلوکوز استفاده کرد
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 23:56 | بازدید : 260 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

کریس رونالدو حین بازی با ویگو از پنل گلوکوز استفاده کرد

كريستيانو رونالدو در جريان نيمه ي دوم بازي مقابل سلتاويگو مجبور به استفاده از پنل گلوكوزي شد تا انرژي لازم براي ادامه ي بازي را به عضلات و مغزش برساند.

در يك چهارم پاياني زمان بازي بود كه ستاره ي پرتغالي احساس ضعف كرد و به سمت نيمكت رفت. در آن جا دكترها به او قرص گلوكوزي دادند كه باعث شد او بتواند ادامه ي بازي را نيز در كنار تيمش در زمين باشد.

كريس رونالدو استراحت كافي نكرده بود. او بعد از بازي در اولدترافورد نتوانست ريكاوري كافي انجام دهد و 2 روز فقط به استراحت پرداخت و حتي در جلسات تمرين نيز حاضر نشد. با همه ي اين اوصاف حاضر نشد به ويگو پرواز نكند و هر جور شده خود را به اين بازي رساند.

به گفته ي پزشكان او داروهايي كه براي درمان سرماخوردگي شديدش مصرف كرده بود باعث شده تا بدن كشش 90 دقيقه بازي سنگين را از دست بدهد.

او درست در زماني توانش را از دست داد كه سلتاويگو براي به دست آوردن يك مساوي سرعت بازيش را بالا برده بود.

قرصي كه در جريان بازي به او دادند براي سرپا ماندنش حياتي بود، در غير اين صورت قند خونش تا وضع بحراني پايين مي آمد و باعث غش كردن او مي شد.

او بعد از بازي با بارگيري پروتئين و  كربوهيدرات بدن خود را به حالت عادي بازگرداند.

Cristiano Ronaldo complaining of a knock he suffered during Celta de Vigo vs Real Madrid, for the Spanish League 2012-2013


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بوتراگنیو: ما خوشبختیم که رونالدو برای رئال بازی می کند
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 21:25 | بازدید : 255 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

بوتراگنیو: ما خوشبختیم که رونالدو برای رئال بازی می کند؛ وقتی او در زمین است،

می دانی که تیم به گل می رسد

امیلیو بواتراگنیو، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید بر این باور است که تیمش خوشبخت  است که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد .

بوتراگنیو درحالی این صحبت ها را برزبان آورده که این روزها گمانه زنی ها در مورد احتمال بازگشت او به منچستریونایتد افزایش یافته و صحبت هایی مبنی بر جلسه سران یونایتد و کمپانی نایک برای تامین وجه لازم برای بازگرداندن کریس به اولدترافورد به گوش می رسد.

دراین میان بوتراگنیو در صحبت هایی اعلام کرده که سران رئال تصمیمی برای اجازه جدایی دادن به کریس ندارند.

بوتراگنیو در مراسم بنیاد خیریه منچستریونایتد گفت:« کریستیانو رونالدو با ما قرارداد دارد و ما از داشتن او واقعا خوشحالیم. به شدت راضی هستیم که او در مادرید است ؛ چون کریس واقعا یک بازیکن حرفه ای است و واقعا جاه طلب و پرانگیزه کار می کند.»

بوتراگنیو ادامه داد:« مشارکت او در تیم و با سران باشگاه، از زمانی که به مادرید آمده، فوق العاده بوده. ما واقعا خوشحالیم که او به نزد ما آماده و خوشبختیم که برای رئال مادرید بازی می کند. رونالدو به طور میانگین در هر بازی یک گل می زند. این فوق العاده است. من از زمانی که رونالدو در منچستربود، بازیهای او را تماشا می کردم و هیچ وقت چنین بازیهایی ندیده بودم. وقتی رونالدو در زمین است، می دانی که تیم به گل می رسد.این برتری و امتیاز فوق العاده ای است.»


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
په‌په: واران آينده درخشاني دارد
سه شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 21:23 | بازدید : 242 | نوشته ‌شده به دست SAEED | ( نظرات )

په‌په: واران آينده درخشاني دارد

په‌په به ترکيب اصلي رئال مادريد بازگشت. مصدوميت وي و شکوفايي واران او را در شرايطي قرار داد که هرگز انتظارش را نداشت. با توجه به چندين موقعيت در بازي يکشنبه شب قوهاي سپيد در لاليگا مي‌توان نتيجه گرفت که مدافع مياني رئال مادريد هنوز هم کاملا آماده نشده است؛ اما اولين چيزي که بازيکن پرتغالي اعلام کرد اين بود که پيشرفت بازيکن فرانسوي براي همه خوب است.

وي در اين باره اظهار داشت: براي واران خيلي خوشحالم. او آينده واقعا درخشاني دارد و براي رسيدن به اين سطح تلاش فراواني کرده است. کار خودم را انجام مي‌دهم تا زماني که نياز باشد، مربي از من استفاده کند.

په‌‌په همچنين در خصوص نهايي شدن قرارداد ژابي آلونسو خاطرنشان کرد: من فکر مي‌کنم براي او مهم است که قراردادش را تمديد کند زيرا رئال مادريد مثل خانه او است و آلونسو بازيکني کليدي براي ما به حساب مي‌آيد.

مدافع رئال مادريد افزود: فرصت‌هاي بسيار زيادي را از دست داديم؛ اما تيم عالي دفاع کرد. بايد همچنان تمرکز خود را در تمام شرايط حفظ کنيم زيرا بايد براي قهرماني در ليگ بجنگيم. سخت است زيرا آنها با اختلاف زيادي بالاتر از ما هستند، اما بايد انگيزه خود را حفظ کنيم و تلاش کنيم تا براي اين لباس افتخارآفريني کنيم. به جنگيدن ادامه مي‌دهيم.

http://u.goal.com/262500/262546hp2.jpg


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تعداد صفحات : 11